Hoppa till innehåll

Lynott Frågetråd


Rekommendera inlägg

:( ja, nu vet du det i alla fall...

 

Gubbrock är ju det bästa som finns! Kanske inte Lasse Stefanz, men ja. Rory är bättre än Noel och Liam i alla fall.

 

Tycker det finns gubbigare, som tex Status Quo och Stevie Ray Vaughan.

 

Hursomhelst... okej. Men självklart kommer Thin Lizzy vara den bästa irländska hårdrocken. Eller rättare sagt... den bästa hårdrocken i sin helhet.

 

Fråga: vad har jag missat i Thin Lizzy's historia?

Tjaa... anledningen till Phil Lynotts död var ganska tragisk, han var uppspolad som artist och hade ingen glöd kvar i sig, enligt källor funderade han på ett vanligt jobb och totalt lägga av med kändisdelen, men innan dess kom ökade doser av alkohol och droger som ledde till hans död.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 168
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...
  • 4 månader senare...
  • 2 månader senare...

Gillar du kräftor?

Absolut, men en gång per år räcker!

Jo, 2:an var ju inte lika bra, men 3:an är skön!

 

Vilket band är ditt favoritband förutom Thin Lizzy?

Kan revampa mitt svar.

Som sagt innan så lyssnar jag på mycket olika, vet inte om Thin Lizzy är mitt favoritband men helt klart en återkommande favorit som har svårt att tappa sin glöd. 

Just nu lyssnar jag väldigt mycket på diverse mainstream musik via Pandora Radio då det passar min sinnesstämmning när jag spelar Leauge of Legends. 

Men andra band jag värderar högt är väl Foo Fighters, Queens of the Stoneage, AC/DC, Eminem med mera.

 

Vad tycker du om Alison Brie?

Åh det var ju tydligen hon från Community, jag fick för mig att det var en blond kvinna vars namn jag inte kommer ihåg, hon är väl mer gullig än sexig även fast bilderna på google ger en annan bild...

Redigerat av Lynott
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...