Lynott Skrivet 30 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Har du någon "skämsmusik" ? Isåfall, vilken artist/vilka låtar ?Hm... skulle väl vara Ed Sheeran isåfall, akustisk musik med en klingande röst är väl ansett som bögigt i dagens samhälle, jag skäms knappast över att jag gillar honom, jag rekommenderar han dock inte heller till kompisar. Oboy eller mjölk?Båda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Oboy eller Pucko? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 Oboy eller Pucko?Dricker Oboy nästan varje dag. Pucko händer väl då och då. Pucko smakar dock bättre enligt mitt tycke, men båda är goda drycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 Hur kommer det sig att du är inne på fuska just nu när jag skriver detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 Hur kommer det sig att du är inne på fuska just nu när jag skriver detta?För att jag är en natt katt B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2012 Bump! Fortsätt fråga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 December 2012 Rapport Dela Skrivet 18 December 2012 Tycker du att du är snygg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 18 December 2012 Rapport Dela Skrivet 18 December 2012 Tar du någon slags drog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2012 (redigerat) Tycker du att du är snygg?Nja, har väl ett medelutseende! Svårt att betygsätta sig själv :D Tar du någon slags drog?Näpp! (Om du inte räknar snus) Redigerat 18 December 2012 av Lynott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 December 2012 Rapport Dela Skrivet 18 December 2012 Näpp! (Om du inte räknar snus)Varför snusar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2012 Varför snusar du?Började när jag var ung, typ 13-14 år för att jag ville testa, tyckte det var nice när man lanade osv. några månader senare visade det sig att en butik som var endast några meter ifrån mitt hem sålde tobak och diverse till underåriga, då iochmed att det blev så simpelt att få tag i snus så började jag snusa, ett stort misstag, men jag hoppas att i framtiden så kommer jag sluta =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 19 December 2012 Rapport Dela Skrivet 19 December 2012 Vad för snus snusar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.