Lynott Skrivet 19 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2012 Vad för snus snusar du?Oftast Kaliber. Tre Ankare när jag känner mig speciell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 19 December 2012 Rapport Dela Skrivet 19 December 2012 Tankar om Cornelis Wreesvijk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2012 Tankar om Cornelis Wreesvijk?Otroligt skicklig musiker. Underbara låttexter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 19 December 2012 Rapport Dela Skrivet 19 December 2012 Otroligt skicklig musiker. Underbara låttexter.I agree :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 19 December 2012 Rapport Dela Skrivet 19 December 2012 Testat några droger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2012 Testat några droger?Cannabis och hasch när jag var yngre, nått år sedan sist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 20 December 2012 Rapport Dela Skrivet 20 December 2012 Vad anser du om "No Lynott, no Lizzy"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2012 Vad anser du om "No Lynott, no Lizzy"?Korrekt uttalande, tyvärr är det så i många grupper att även fast varje person må vara bra på sitt sätt så är det oftast sångaren som gör gruppen, det är han/hon som skapar det speciella ljudet som många älskar. Likväl som Foo Fighters inte hade varit speciellt mycket om Dave Grohl gick bort, eller Beatles utan John Lennon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 20 December 2012 Rapport Dela Skrivet 20 December 2012 Ja, det är klart, självklart kommer aldrig Thin Lizzy vara det bästa utan Philip, men du tycker alltså det är bra att de slutar turnera nu under namnen Thin Lizzy? (Alltså kvarlevorna av bandet.) För ditt ovanstående påstående tror jag många håller med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 25 December 2012 Rapport Dela Skrivet 25 December 2012 (redigerat) Hur länge har du hängt på fuska? Redigerat 25 December 2012 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 December 2012 Rapport Dela Skrivet 25 December 2012 Har du varit i Jönköping? Om, vad tyckte du? Om inte, varför har du inte varit där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2012 Ja, det är klart, självklart kommer aldrig Thin Lizzy vara det bästa utan Philip, men du tycker alltså det är bra att de slutar turnera nu under namnen Thin Lizzy? (Alltså kvarlevorna av bandet.) För ditt ovanstående påstående tror jag många håller med om.Ja, eller det spelar egentligen ingen roll, dom har ju aldrig uttalat sig själva att vara det orginala Thin Lizzy, utan dom har alltid kallat sig själva "superbandet Thin Lizzy". Hur länge har du hängt på fuska?Sedan 05 kanske. Har du varit i Jönköping? Om, vad tyckte du? Om inte, varför har du inte varit där?Aldrig varit där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.