Lynott Skrivet 26 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2013 Hur kommer det sig att det tog sån tid att svara på frågorna?Har inte hängt på fuska speciellt mycket alls senaste månaderna, brukar mest bara titta in nån gång i månaden och snacka med Oztownarna ;-)Kanske blir mer aktiv snart- who knows? Tjena Lynott allt bra med dig? Tjänna Dave. Jo vars. Själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 September 2013 Rapport Dela Skrivet 26 September 2013 Tjänna Dave. Jo vars. Själv?Jodå tackar som frågar bara bra. Hänt nått najs på sistone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 26 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2013 Jodå tackar som frågar bara bra. Hänt nått najs på sistone?Nä same old same old. Ny dag, samma möjligheter :p 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 2 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2013 Var det inte du som "predikade" spice när det var nytt nånstans i debattforumet eller vad det var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 2 Oktober 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2013 Var det inte du som "predikade" spice när det var nytt nånstans i debattforumet eller vad det var?Det vet jag inte, bara negativt predikant isåfall hoppas jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 2 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2013 Det vet jag inte, bara negativt predikant isåfall hoppas jag.Har alltid haft i huvudet att du var en av dem som beställde hem det då, men det kanske kan ha blandats ihop med att det var din kompis eller så tänker jag på någon helt annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2013 Vad hade du gjort om du haft den viljestyrka som krävs? (kanske lite konstig fråga men förhoppningsvis förstår du vad jag menar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Oktober 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2013 Har alltid haft i huvudet att du var en av dem som beställde hem det då, men det kanske kan ha blandats ihop med att det var din kompis eller så tänker jag på någon helt annan.Jaha, nää det kan jag inte påstå att jag gjorde :PNån enstaka kompis som beställde det när de var nytt, men det var väldigt länge sen. Vad hade du gjort om du haft den viljestyrka som krävs? (kanske lite konstig fråga men förhoppningsvis förstår du vad jag menar)Krävs för vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2013 Alltså, finns det något som du egentligen väldigt gärna skulle vilja men du har liksom inte "orken" eller självmotivationen att ta tag i det och göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Oktober 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2013 Alltså, finns det något som du egentligen väldigt gärna skulle vilja men du har liksom inte "orken" eller självmotivationen att ta tag i det och göra det?Typ tusen saker, bla. ut och resa, börja plugga, sluta jobba, börja träna osv :p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 8 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2013 har du något handikapp och/eller en udda egenskap så som vänsterhänt/färgblindhet etc. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2013 Vilken är din favoritpokèmon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.