Hoppa till innehåll

Vad Tycker Du Om Rebecca Black?


Nazar

Rekommendera inlägg

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Watta.

Rebecca Black KAN INTE sjunga, hon fick en låt, en musikvideo och en inspelning för att hennes mamma betalade för det. Hon är känd för att hon är dålig.

Justin Bieber kan sjunga, så därför är han ju känd. Många gillar ju hans musik, men många hatar den också.

Han blev upptäckt för att han hade bra röst, tror jag...

 

Jag lyssnar hellre på Justin än Rebecca, även om man egentligen ska lyssna på BRA MUSIK!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Hon kan ju väll åtminstånde sjunga. Men aså, varför det är hat mellan Rebecca och Justin är nog för att, båda av dom är bara tonåringar och dom har redan en musik karriär vilket jag är förvånad. Rebecca är typ 14 år, hur kan hon göra musik?

 

Så alla man kan säga är avundsjuka på dom. Men jag hatar bieber för att hans musik är lite bögig, som typ baby låten. Och med Ludacris, snälla nån varför skämmer du ut dig själv Luda?

Redigerat av Skelzor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror inte det handlar om avundsjuka. Snarare att det är coolt att hata Bieber för att han är en "fjolla" med sin pojkstämma och generiska musik, lägg sedan till gruppmentalitet och hat snabbt spritt med hjälp av internet så har du en hord av hormonstinna pubertetsoffer som vill lyncha killen att att egentligen kunna motivera varför.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla säger att dom hatar henne och dislikear (stavning?) hennes videos för att de tror att de är coola. Även om jag inte skulle lyssna på henne frivilligt så går jag inte runt överallt och säger att jag hatar henne etc.

 

Layton: Rebecca sjunger inte jättedåligt. Hon sjunger inte falskt eller så. Sen kan man inte gillar hennes röst, det gör inte jag, men det är ju en annan sak. http://www.youtube.com/watch?v=3CBzT2pv1Jc

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...