Rolin Skrivet 30 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 wow... ni är nog dom seriöst tråkigaste personerna jag vet -.- och det är inte coolt o ha en blogg?.. vafan har du fått de ifrån... det är kul o ha en blogg så att ens vänner kan läsa o se vad man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Jag bryr mig inte ett skit om vad mina vänner gör - Därav har jag inte facebook. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 (redigerat) 1. wow... ni är nog dom seriöst tråkigaste personerna jag vet -.-2. och det är inte coolt o ha en blogg?.. 3. vafan har du fått de ifrån... 4. det är kul o ha en blogg så att ens vänner kan läsa o se vad man gör.1. Kul o höra, utforska dom 99% du missat av internet nu.2. Precis, men varför måste du då ha en? :)3. www.google.com4. Finns massor av olika chatt klienter, du kan chatta via msn, skype, ventrilo, forum osv...Dessutom kan man skicka sms, eller träffas irl. Ska försöka inte dra igång nån lång diskussion här nu :P EDIT:Som Luxaxix mer eller mindre föreslog, skaffa facebook ifall du är sån. Redigerat 30 Juli 2011 av KawaiiNek0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Facebook skulle vara något för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Facebook skulle vara något för dig.Kunde inte sagt det bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 wow... ni är nog dom seriöst tråkigaste personerna jag vet -.- och det är inte coolt o ha en blogg?.. vafan har du fått de ifrån... det är kul o ha en blogg så att ens vänner kan läsa o se vad man gör.Snälla alltså vad är ditt problem? tycker du verkar vara en aning impulsiv? finns natuligtvis en diagnos på det, det vet nog såväl du som jag vad det är, så lugna ner dig. Och inlägget där du skrev att du kolla någons IP och la ut nummer osv. (nu så stämmde ju inte din info men endå) Väldigt onödigt att lägga ner sig så för någon kommentar man ogillar. nu har jag inte vart in på din blogg och tittat och tänker förmodligen inte göra det heller. Men om någon ger dig kritik angånde layout osv och du tar det hårt, Varför ens skaffa blogg och tro att ingen kommer kritisera? Skulle kunna skriva mycket mer men orkar inte lägga ner mig så mycket på en liten kille med kepsen på sne och knappt fått skägg på hakan. Mvh Link1 Over and out Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 "If something is hard its not worth the trouble". Dåligt försök att verka smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Gör en seriös blogg, och sluta stava som en förlamad 5åring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rolin Skrivet 31 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2011 "If something is hard its not worth the trouble". Dåligt försök att verka smart. "Semper fucking fi" ? Dåligt försök o verka cool -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 31 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2011 "Semper fucking fi" ? Dåligt försök o verka cool -.-http://lmgtfy.com/?q=Semper+fi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 31 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2011 "Semper fucking fi" ? Dåligt försök o verka cool -.-"Orka signatur" ? Dåligt försök o verka cool -.- P12...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 31 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2011 (redigerat) "Semper fucking fi" ? Dåligt försök o verka cool -.-hahahahahaha lololololo Nej, men seriöst. Vet du ens vad Semper Fidelis betyder? Redigerat 31 Juli 2011 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.