xeliaz Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 through the fires and flames med dragonforce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 (redigerat) Tror att du kan få oturen att bli lurad på ett kafé. :o Redigerat 9 Augusti 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 for quite obvious reasons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Jag tänker mig alltid att du har dreadlocks. Även om jag vet att du inte har det :P (eller?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 10 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2011 for quite obvious reasons. :D OnT:Mja, legend här i fuska va. Låten passar nu inte in så jätte bra med beskrivningen, men tror också att detta är lite av din musikstil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 För att du gillar Bruce. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Har bestämt för mig att du gillar den här, till viss grad. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Hehehehe http://www.youtube.com/watch?v=wePMYM4av6Q Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Första jag kom att tänka på. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Klockren! :D För att du påminner mig om Mick Jagger på något vis och texten passar. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.