Guggo Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 är det landet nuuk som ligger på grönland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Verkar som om någon har lärt sig hur man bildgooglar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 (redigerat) Verkar som om någon har lärt sig hur man bildgooglar.jag bildgoogla ej . Så åter igen är det nuuk på grönland eller är jag helt ute o cyklar? Redigerat 24 Maj 2012 av Lillskiten2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 jag bildgoogla ej . Så åter igen är det nuuk på grönland eller är jag helt ute o cyklar?Härligt ändå att du är så grymt allmänbildad som prickar städer, filmer och band gång på gång, och ändå döper dig till lillskiten2 :rolleyes: Men lägg upp en bild nu, någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 Det är staden Nuuk ja (inte landet...). Måste börja ta mig tid att förhindra bildgoogling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 (redigerat) är det landet nuuk som ligger på grönland?Det är staden Nuuk ja (inte landet...). Måste börja ta mig tid att förhindra bildgoogling. Redigerat 25 Maj 2012 av Lynott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 Det är staden Nuuk ja (inte landet...). Måste börja ta mig tid att förhindra bildgoogling.ok då fortsätter jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 Grönland? Bilden kan fan ha tagits vart som helst, tror inte många på fuska ägnar tiden åt att vandra på snöiga fjäll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 (redigerat) Grönland? Bilden kan fan ha tagits vart som helst, tror inte många på fuska ägnar tiden åt att vandra på snöiga fjäll...icke sa nicke Grönland är fel :P Redigerat 25 Maj 2012 av Lillskiten2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Någonstans jävligt långt norr ut (antagligen). Det är väl bara att fortsätta gissa, så många länder finns det inte med den beskrivningen. Plats kommer ju dock bli omöjligt. Jag gissar i alla fall på Kanada, precis vilken random klippjävel som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Himalaya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.