SURF Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Får hoppas på att det här fungerar nu då.Det är Cloud Gate, aka The Bean, i Chicago. Och den är fantastisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Ja, det är Chicago. Och ja, den är fantastisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 28 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 (redigerat) Bangkok? Vid närmare eftertanke slänger jag också en chansning på Peking ;) Redigerat 28 Maj 2012 av Lynott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 28 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 Bangkok? Vid närmare eftertanke slänger jag också en chansning på Peking ;)NEIN respektive NEIN NEIN! ;: ;: ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 Hongkong ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 28 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 Icke sade Nicke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 Hrm. Är rätt säker på att det är Kina ändå, skulle kunna vara Japan men tror inte det. Är det inte Bejing eller Hong Kong så gissar jag på Guangzhou. Det är den enda stora staden jag kan i Kina förutom tidigare nämnda och Shanghai, men det tror jag inte heller på. Det jobbiga med Kina är att de har massor av städer med cp-många invånare som man aldrig har hörtalas om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 28 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 Tyvärr! Ni har i alla fall prickat rätt världsdel, så mycket kan jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2012 Shanghai? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 29 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2012 Det är inte Shanghai heller, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2012 Vietnam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.