FreakyStyley Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 (redigerat) Nej. Ledtråd: Något ovanligt med denna bilden är att det inte finns någon Guinness skylt. (borde ge er en aning om vilket land det är.) Redigerat 30 September 2011 av FreakyStyley Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Dublin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Limerick, Irland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 I Irland av alla ställen på denna jord bör det finnas en Guinness skylt? Jag gissar på Österrike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Irland är självklart korrekt, men det är inte Limerick eller Dublin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 min sista gissning blir på Galway, Irland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 min sista gissning blir på Galway, Irland.Fu skulle precis skriva det. Barnacles har bara ställen i Dublin och Galway. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 min sista gissning blir på Galway, Irland.Korrekt, din tur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 (redigerat) Fu skulle precis skriva det. Barnacles har bara ställen i Dublin och Galway.yes, de var så jag fick fram alternativen dublin och galway. ett företag i sverige, vilket? och var liger det? Redigerat 1 Oktober 2011 av Lander Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 BUMP! Boliden AB, Boliden Kör vidare med en lätt men vacker: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 Abisko, norra sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 Jag vill gärna veta mer specifikt vad som är på bilden. Det skulle jag sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.