Ceto Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 (redigerat) Tjenare allesammans nu har vi startat upp igen. Vi har många nya plugins och funktioner. Ni som gillar att spela HideNSeek är välkommna att joina. Vi har : UWC3 mod Blockmaker Weapon Chance Heat-Seeking Grenade och mycket mer. Kolla upp vår nya video vi har lagt upp. http://www.youtube.com/watch?v=i1vHb0RAF2s Kolla på vår description också. MVH Brutality-Gaming.se @CREW Redigerat 8 Augusti 2011 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Fixar ni Jailbreak så är jag aktiv 24/7, det kan jag lova. Annars, nej tack. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 12 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 eran hemsida www.Brutality-Gaming.se fungerar ju inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 13 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 Hemsidan ska fungera, vet inte varför den inte fungerar just nu. Då jag får kolla med binero. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 September 2011 Rapport Dela Skrivet 1 September 2011 Jag hoppas verkligen inte att du har kvar dom gamla blocken jag gjorde, haha dom såg ut som skit xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 13 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 Tappad vem är du ? ;) Lassekongo eller något sådant har jag för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 September 2011 Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 (redigerat) japp, nickade yertle då tror jag :P Redigerat 13 September 2011 av Tappad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 17 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2011 Jo jag har kvar de blocksen du gjorde ;P Jag har inte hittat någon annan som kan fixa min blocks. Så jag undrar om du skulle kunna fixa igen, skulle vara jävligt schysst. Vi tar det på PM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 18 September 2011 Rapport Dela Skrivet 18 September 2011 Hemsidan funkar inte. Langa IP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg