WASD Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Titta! Guld! Nämen vänta lite, jag kan ju inte mina det för att det ligger 50 block under staden! Jag kan inte heller bygga en källare eftersom man endast får bygga 4 block under sitt hus. Jag hade en grotta under mitt hus, men när jag gick in i den kunde jag förstås inte bygga något, 5 skelett och zombies gick på mig. Jag kunde inte ens sätta ut torches. Jag kan inte heller göra en vallgrav för att vatten är inaktiverat i staden. Ni får seriöst ta och ta bort alla dessa begränsningar, det hjälper inte servern på något sätt och är bara irriterande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Jag håller fullständigt med WASD. Varför förstöra servern med små onödiga skitregler? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Håller med de två talarna ovanför. Kan inte ens bygga en mysig brasa i mitt hus pga att eld är inaktiverat i staden. Är inte det lite overkill? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 "När du connectar så har du inte permission till att bygga eller göra något speciellt förutom att gå och kolla. Skriv här i tråden om du vill ha whitelist." Tycker det är lite synd att detta inte följs, är lite roligt att veta vilka som är vilka på servern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Tjenare, Verkar som en riktigt trevlig server. Skulle vara kul för mig och min kompis om vi skulle kunna få bli whitelistade. Namn: "kerex132" "bugatti885" Tack, Vi ses i Minecraft världen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Till alla som klagar på att de inte kan bygga va det vill i staden varför lämnar ni inte bara staden? Jag förstår att det kan vara frustrerande när ni byggt hus och så men ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 250 fm åt skogen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Synd att stänga servern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Ahapp... bara till o leta efter en ny server då.... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Jag höll precis på med ett coolt hus :/ Servern kan väl vara uppe på deltid i alla fall? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Jag kan tänka mig att hosta servern, men då blir det utan antigriefsystem då vissa medlemmar hade problem med det. Orkar inte gå och göra om varenda tomt som har 10 commands var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 (redigerat) Jag kan tänka mig att hosta servern, men då blir det utan antigriefsystem då vissa medlemmar hade problem med det.Jag har hellre något antigrief än inget antigrief. Om pluginet sparar data i textfiler kan man göra ett simpelt script som ändrar alla gränser. Redigerat 27 Augusti 2011 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg