Touchmagic Skrivet 26 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2012 Dual monitors bro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 27 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2012 Jag hade gärna använt min flash-bakgrundsbild som skrivbordsbakgrund, men tydligen har Microsoft valt att radera Microsoft Windows Active Desktop ifrån Windows. Det fanns i Windows XP, och då kunde man göra asgrymma saker med skrivbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 27 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2012 Fixat Intense dator (formaterat om, fixat hans chassi etc) så kan väl slänga upp en bild på vad jag gjort med hans desktop :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 27 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 28 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2012 Sitter på en skitdator i väntan på att KawaiiNek0 ska komma förbi med min stationära.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 28 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2012 6 stycken skärmar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 29 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2012 6 stycken skärmar :) http://img841.imageshack.us/img841/3062/15770153.jpgGillar hur du inte ens orkat ta bort bevisen på att det inte är din dator :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 1 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2012 mitt skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 1 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2012 Jag är inte "brony" eller furry, men unicorns är badass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 2 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2012 Fixat Intense dator (formaterat om, fixat hans chassi etc) så kan väl slänga upp en bild på vad jag gjort med hans desktop :P kan du länka var du ladade ner de skinsen och rainmetern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 2 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2012 kan du länka var du ladade ner de skinsen och rainmeternIngen aning tyvärr, hittade dom på min externa hårddisk :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 2 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2012 Ingen aning tyvärr, hittade dom på min externa hårddisk :Pok, måste leta lite :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.