Hoppa till innehåll

Saker Som Irriterar Dig


Rekommendera inlägg

När jag behöver hjälp med något och googlar och kommer till nått forum där alla svaren är:

"I HAVE THAT PROBLEM T OO CAN SOMEONE HELP ME"

"yeah that happened to me too can someone help"

"I have the exahct same torpoblem cna osmeone Help2?"

 

Skriv för i helvete inte nånting om du inte ska hjälpa till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag behöver hjälp med något och googlar och kommer till nått forum där alla svaren är:

"I HAVE THAT PROBLEM T OO CAN SOMEONE HELP ME"

"yeah that happened to me too can someone help"

"I have the exahct same torpoblem cna osmeone Help2?"

 

Skriv för i helvete inte nånting om du inte ska hjälpa till.

This

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En tjej facerapar en kille på facebook.

Killen kommer ner med Ballerina och ser facerapen.

Jag får ingen ballerina med argumentet "Du försvarade inte min dator" men tjejen som facerapade får en Ballerina.

 

Samma kille håller fast mig och skrattar medans samma tjej facerapar min facebook.

Samma tjej facerapar killen som höll fast mig, och killen blir förbannad och tar bort inlägget när vi har en regel i skolan där man inte tar bort facerapes.

 

Min poäng är: Människor som inte tål sin egna medicin, och att tjejer nästan ALLTID får det dom vill ha för att alla killar är så jävla kåta på dom, medans dom oskyldiga killarna som verkligen försöker och rent ut sagt rövslickar killarna som har goda saker, som tex ballerina, inte får ett jävla skit.

 

Lite hårda ord, men jag blev argare och argare när jag skrev detta.

Redigerat av Proccito
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En tjej facerapar en kille på facebook.

Killen kommer ner med Ballerina och ser facerapen.

Jag får ingen ballerina med argumentet "Du försvarade inte min dator" men tjejen som facerapade får en Ballerina.

 

Samma kille håller fast mig och skrattar medans samma tjej facerapar min facebook.

Samma tjej facerapar killen som höll fast mig, och killen blir förbannad och tar bort inlägget när vi har en regel i skolan där man inte tar bort facerapes.

 

Min poäng är: Människor som inte tål sin egna medicin, och att tjejer nästan ALLTID får det dom vill ha för att alla killar är så jävla kåta på dom, medans dom oskyldiga killarna som verkligen försöker och rent ut sagt rövslickar killarna som har goda saker, som tex ballerina, inte får ett jävla skit.

 

Lite hårda ord, men jag blev argare och argare när jag skrev detta.

Behåll din integritet och rövslicka ingen, hata alla som inte kan ta vad de själva delar ut och misstro dem som manipulerar karaktärssvaga individer för själviska ändamål. Dagens visdomsord på vägen. Redigerat av Whore
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Behåll din integritet och rövslicka ingen, hata alla som inte kan ta vad de själva delar ut och misstro dem som manipulerar karaktärssvaga individer för själviska ändamål. Dagens visdomsord på vägen.

Inte för att dra alla över en kam, men detta gäller 9 av 10 av den kvinnliga befolkningen på denna planet.

Där har du också några sanna visdomsord.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Behåll din integritet och rövslicka ingen, hata alla som inte kan ta vad de själva delar ut och misstro dem som manipulerar karaktärssvaga individer för själviska ändamål. Dagens visdomsord på vägen.

Jag har följt en regel i hela mitt liv.

"Behandla andra som dom behandlar dig", inte "Behandla andra som du själv vill bli behandlad"

För jag har nästan aldrig fått något tillbaka.

Jag ger folk två chanser, innan jag bestämmer mig hur jag ska behandla dom.

Är dom dumma första gången, och snälla andra, så är jag snäll tillbaka.

Är dom snälla första gången, ja men då är det ok.

Är dom dumma två gånger efter varandra, då har jag bestämt mig.

 

Btw, vad menar du med integritet?

Wikipedia har oförståeliga föklaringar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har följt en regel i hela mitt liv.

"Behandla andra som dom behandlar dig", inte "Behandla andra som du själv vill bli behandlad"

För jag har nästan aldrig fått något tillbaka.

Jag ger folk två chanser, innan jag bestämmer mig hur jag ska behandla dom.

Är dom dumma första gången, och snälla andra, så är jag snäll tillbaka.

Är dom snälla första gången, ja men då är det ok.

Är dom dumma två gånger efter varandra, då har jag bestämt mig.

 

Btw, vad menar du med integritet?

Wikipedia har oförståeliga föklaringar.

Integritet, bland de viktigaste du har. Att ha integritet betyder att inte svika vad du tror på för att vara cool, för att uppnå status, för att imponera, för att tjäna pengar, att alltid vara ärlig mot sig själv och andra. En rövslickare saknar alltså integritet eftersom att då vill man hellre tillfredsställa andra, oftast för att man själv vill uppnå någonting som exempelvis högre status, så du fjäskar inför de coola kidsen, men då har du också offrat din identitet eftersom att dina egna värderingar försvinner. Förstår du?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Integritet, bland de viktigaste du har. Att ha integritet betyder att inte svika vad du tror på för att vara cool, för att uppnå status, för att imponera, för att tjäna pengar, att alltid vara ärlig mot sig själv och andra. En rövslickare saknar alltså integritet eftersom att då vill man hellre tillfredsställa andra, oftast för att man själv vill uppnå någonting som exempelvis högre status, så du fjäskar inför de coola kidsen, men då har du också offrat din identitet eftersom att dina egna värderingar försvinner. Förstår du?

Tex om folk frågar om jag vill ha cigg, och jag säger "ja" för att jag kommer vara "cool" då, och om jag säger "nej" så är jag världens tönt.

Att jag då säger "nej" för då kommer jag inte vara "rövslickare" och för att jag höjer min "integritet"?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...