Klayett Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 när svenska ungdomar försöker vara amerikanska.Irriterande med folk som har U.S.A som förebild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 när min internetleverantör byter IP på alla kunder utan att informera :verymad: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 Jag fick E/C på ett prov som jag trodde att jag skulle få minst b på. Jag var jättenöjd efter provet, och fick beröm av föräldrarna när jag berättade om svaren. Men icke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 Jag fick E/C på ett prov som jag trodde att jag skulle få minst b på. Jag var jättenöjd efter provet, och fick beröm av föräldrarna när jag berättade om svaren. Men icke.Hatar också sånt :( När man är pissnödig och det är för långt dörrar mellan toan och rummet man är i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 När man inte får det man beställr på mc donalds Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 När man inte kan vara med på gumpalektionen i skolan och så gör de något jätteroligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 När man inte får det man beställr på mc donaldsOch när man får möglade hamburgare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 Och när man får möglade hamburgare!Som om du någonsin har fått en möglig hamburgare på McDonalds. När ens nageltrång har blodat ner tre stycken strumpor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 Som om du någonsin har fått en möglig hamburgare på McDonalds. När ens nageltrång har blodat ner tre stycken strumpor.håller med dig och när man sträcker sig efter musen som gått sönder -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 (redigerat) Att fortfarande folk käkar där egentligen, tycker det är ganska flåtigt (ja även bokstavligt). OnT: Att schemaläggaren i kommunen är helt inkompetent och inte kan sitt jobb. Redigerat 23 November 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 Att min skola suger, inte för att den är tråkig, den är bara dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 Att gymnasiet jag går på ljuger om vad de har att erbjuda eleverna, för att få dem att börja gå där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.