360Xbox Skrivet 24 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Att mitt internet är supersegt. Herregud, jag vill bara spela RAGE demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 jo det är ganska irriterande.Men på ICA är det inget :P Iallafall inte här i Kiruna Lillskiten2: Som sagt, Energidricka är värdefullt, man ska dricka det "rent"Håller Med Men brukar blanda det nån gång ibland. Men dricker det mest rent OnTopic När Grejorna man beställt på nätet aldrig kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Grupptryck Att folk är jätte trevliga en-och-en men dryga som fan i grupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 Busschaufförer som inte hälsar tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 Att min pojkvän slutar så sent på fredagar :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 När matteuppgifter bara är långa istället för intellektuellt utmanande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 När jag loggar in på Origin efter att ha installerat om det. Jag loggar in på mitt gamla konto och dom ber mig att välja ID. Jag väljer Proccito, men då är det redan upptaget på det kontot jag redan är inloggad på <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 När man blir sjuk på helgerna och inte i skolveckan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 När man blir sjuk på helgerna och inte i skolveckan..Eller ännu värre, på loven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Skelzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 När man blir sjuk på helgerna och inte i skolveckan..Blir mycket mer gärna sjuk på helgen än mitt i veckan, annars missar man en så jävla massa skolarbete <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 När man inte kan sova Dock får jag nog skylla mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.