purjo Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 Haters Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 (redigerat) Att man måste åka till Linköping istället för att lana med kompisar. Redigerat 31 December 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 Att "dubstep" har blivit mainstream. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 (redigerat) personer som går med stinger på ryggen hela tiden på mw2 och skjuter ner allt harrier chopper gunner ac130 Redigerat 31 December 2011 av ZxZHitmanZxZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 När en person har tagit mitt förnamn och efternamn på Facebook -.- Sjukt störande, han är t.o.m ett år äldre än mig och han är inte ens mogen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 När en person har tagit mitt förnamn och efternamn på Facebook -.- Sjukt störande, han är t.o.m ett år äldre än mig och han är inte ens mogen..Öhm, du vet att man kan heta samma som en annan på Facebook va?Eller ja, tydligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 När folk säger att något är dåligt när dom inte har gett det en chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 Öhm, du vet att man kan heta samma som en annan på Facebook va?Eller ja, tydligen inte.Man ska kunna ha samma för- och efternamn.Sökte på ett namn och jag fick upp 8resultat som var exakt samma namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 Man ska kunna ha samma för- och efternamn.Sökte på ett namn och jag fick upp 8resultat som var exakt samma namn.Precis, men Openingtitles är ju så mogen att han inte ens visste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 När folk säger att något är dåligt när dom inte har gett det en chans.Detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 När en person har tagit mitt förnamn och efternamn på Facebook -.- Sjukt störande, han är t.o.m ett år äldre än mig och han är inte ens mogen..Du måste vara 13 år för Facebook. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 31 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 När folk under 13 har Facebook. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.