Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Stör ni er verkligen på personen som gör det störande momentet, eller är det händelsen i sig som är jobbig? Visst är särskrivningar störande men jag tror inte om det är personen jag stör mig på utan händelsen.

Skrivet

Man stör sig väl ändå på personen som inte har vett att skriva ordentligt? Det är ju trots allt inte jättesvårt, och något som alla som har gått ut högstadiet bör klara utan problem.

Fine att alla gör misstag. Irritationsmomentet uppstår nog när det händer konstant.

Skrivet

Temple jävla run/runner eller vad det heter. Snorsvårt

Indeed, fått rejäla psykbryt på det där spelet.
Rekord? 3:

När Dungeon Defenders går över till inställningar för Xbox 360 kontroll när den inte ens är inpluggad..

Skrivet

Dansband, Thailand som resmål, personer som inte gör rent efter sig, klåda kring skrevet, finnar på ryggen som börjar spricka och blöda när man torkar sig med handduk och några fler.

Skrivet

finnar på ryggen som börjar spricka och blöda när man torkar sig med handduk och några fler.

Sluta med att använda anabola så ska du se att det ger sig :>

När man ska laga mat för att sedan märka att det inte finns något att laga.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...