Sinclair Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Sluta med att använda anabola så ska du se att det ger sig :>Anabola? Nej, det giftet håller jag mig långt borta ifrån. Du tycks dock ha erfarenhet från det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 När någon trycker ner ens ambitioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 När någon trycker ner ens ambitioner.Tex: "Jag vill bli fotbollsspelare""Glöm det, det är assvårt att bli det"? Jo, jag håller med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Att jag är förkyld och har feber på en fredag. "You have been permanently banned from all boards for the following reason: cpYour ban was filed on October 18th, 2011. This ban will not expire.According to our server, your IP is: 33.2.3.3.2.3 The name you were posting with was Anonymous.Your appeal was reviewed and denied. You may not appeal this ban again."Nej, jag har inte postat överhuvudtaget.Byt IP, för jag antar att du har dynamisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Att min bredbandleverantör inte kan erbjuda 100mbit/s :verymad: Samt att swtor är slutsålt i min lokala spelbutik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Nötterna som ständigt skriver statusar eller kommenterar i stil med "kvinnans plats är i köket" and so on i alla möjliga varianter och former. Jag blir fly förbannad varje gång, det är ej ens kul!Håller med, uttjatat som fan och så var det aldrig roligt från första början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 dom jag bor med. dom säger att dom har regler i huset, men varför ska jag bry mig om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 dom jag bor med.dom säger att dom har regler i huset, men varför ska jag bry mig om det?Snälla, det stavas "dem". Och de är dina föräldrar, klart som fan du ska bry dig. Ont, att jag inte har någon pågenlimpa hemma ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Snälla, det stavas "dem". Och de är dina föräldrar, klart som fan du ska bry dig. Ont, att jag inte har någon pågenlimpa hemma ;/Fast nu skall det ju vara "de" och inte "dem". Garanterat i den andra meningen, troligtvis i den första. OnT: Att jag inte kan koncentrera mig på plugget utan sitter här istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Jag är trött. Snälla, det stavas "dem". Och de är dina föräldrar, klart som fan du ska bry dig.I det där fallet är det som guggo säger "de", inte "dem". Och hur vet du att det är hans föräldrar han bor med? Behöver inte alls vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Snälla, det stavas "dem". Och de är dina föräldrar, klart som fan du ska bry dig.Snälla, man ska inte ha "och" i början av en mening. OnT: Att de enda som är på radion är Adele, Pink och Katy Perry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Snälla, man ska inte ha "och" i början av en mening. OnT: Att de enda som är på radion är Adele, Pink och Katy Perry.Jag har MVG i svenska, så taaast hombre. Ont, moralkärringar som rättar ens stavning, sluta med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.