PussyCat Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 Jag har :3 OnT: Att man har ett oidentiferad svullen grej under ögat och som har en rund torr skorpa där.. (3-4 cm ifrån ögat)Psoriasis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 (redigerat) Psoriasis?Inget av det är stämmer med min :) Var hos doktorn idag och då fick jag köpa: Hudkräm (inte vanligt typ utan som hjälper det att ta bort det), alkohol tvål (kmr inte ihåg ngt sånt iaf var det :P) och sen fick jag flytande antibiotika som jag ska svälja en gång per dag (10 ml) Edit: Det var lite vätska där så då tog dem det och ska göra labbprov och se vad det är.. Hoppas bara att det är inget farligt :( Redigerat 15 Januari 2012 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2012 Jag har skadat tummen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 16 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2012 Jag har skadat tummen :(Jag har en freakin oidentiferad sår på ansiktet.Take Zhat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2012 Att Max Payne 3 har blivit försenat till Maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 17 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2012 Räkningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2012 Räkningar.+1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2012 Jag trodde du gillade skolan. Förstår inte hur din förklaring svarar på varför närvarogränsen ändras från 80% till >95%.Jag gillade gymnasiet. Universitetet är egentligen bara en äcklig institution som försöker vagga en in i arbetsmarknaden och inte lära en någon kunskap utan bara hur man utför ett yrke. Skolsystemet i dagens samhälle är väldigt dåligt, även om det i vissa fall för vissa individer med en viss typ av bakgrund är bättre än inget. Däremot för dem som inser att skolsystemet bara gör en till en medelmåtta och inte låter en använda i närheten av sin full potential är en höjning av närvrokravet en förödelse då de inte kan ta tag i sin egen kunskapd-/färdighetsutveckling själva. OnT: Att jag var skittrött och sov bort minst 75% av alla lektioner idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2012 (redigerat) Jag gillade gymnasiet. Universitetet är egentligen bara en äcklig institution som försöker vagga en in i arbetsmarknaden och inte lära en någon kunskap utan bara hur man utför ett yrke. ...Beror ju helt på vad du läser. Det är kanske ingen som blir förvånad över att läkarlinjen lär dig hur du utför ett yrke. Och att påstå att man universiteten inte lär ut kunskap är ganska konstigt. Hur tar man sig igenom exempelvis läkarprogrammet och jobbar som läkare utan att ha tillfört någon ny kunskap sen gymnasiet? Personligen så är jag helt övertygande om att universitetet lär ut mycket mer kunskap och hur den tillämpas mycket mer än gymnasiet. ta tag i sin egen kunskapd-/färdighetsutveckling själva.Det är ju tur att man får det på universitetet då. Det är nästan ingen obligatorisk närvaro, och du förväntas helt ut ta ansvar för din egen utbildning. Ingen kommer säga åt dig att plugga eller lämna in ett arbete. Edit: Är det inte ganska naturligt att universitetet förbereder en för arbetslivet? Det är ju där man kommer hamna. Visst för att man bara kan läsa rena kunskapskurser, men de betalar inga räkningar. OnT: Att stryka skjortor. Trååkigt. Redigerat 17 Januari 2012 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2012 OnT: Att stryka skjortor. Trååkigt.Kan du lära mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2012 (redigerat) OnT: Att stryka skjortor. Trååkigt. OnT: Att det är mörkt när man ska till och kommer hem ifrån skolan. Redigerat 17 Januari 2012 av WASD 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2012 Det är rätt creepy att ni sparar gamla bilder på mig. Vem gör sådant...? Kan du lära mig? Du behöver inte nödvändigtvis alla grejer han använder (förutom strykbräda och strykjärn då). OnT: Sjukt trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.