Poesi Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 Folk som har på sig tröjor med band de inte lyssnar på som motiv (ramones, guns 'n' roses, rolling stones, kiss etc.). Det är så FEL när den där fjortistjejen man dagligen stör sig på i skolan har en tröja med ett av världens bästa punkband "för att den var snygg" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 Att man var tvungen att få 51/51 poäng på ett prov för att få A när jag fick 48/51 :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 Att man var tvungen att få 51/51 poäng på ett prov för att få A när jag fick 48/51 :(Sånt är jävligt irriterande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 Skolverket, jävla sås alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 Folk som har på sig tröjor med band de inte lyssnar på som motiv (ramones, guns 'n' roses, rolling stones, kiss etc.). Det är så FEL när den där fjortistjejen man dagligen stör sig på i skolan har en tröja med ett av världens bästa punkband "för att den var snygg"Det här, fyfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 Folk som har på sig tröjor med band de inte lyssnar på som motiv (ramones, guns 'n' roses, rolling stones, kiss etc.). Det är så FEL när den där fjortistjejen man dagligen stör sig på i skolan har en tröja med ett av världens bästa punkband "för att den var snygg"I min skola har tjejerna på sig tröjor med Joy Division, The Cure, Radiohead och Bob Dylan som motiv, med ett hundraprocentigt intresse för musik att motivera det med. B) OnT: Jag är så jävla trött jämt och ständigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 Var ute med en kompis för ett tag sedan och fick syn på en snygg tjej med en Ramones tröja. Efter en kortare diskussion går vi fram och frågar om hon faktiskt lyssnar på Ramones och får såklart ett nej. Seriously, skall man ha bandtröjor så SKALL MAN FAN GILLA BANDEN OCKSÅ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 I min skola har tjejerna på sig tröjor med Joy Division, The Cure, Radiohead och Bob Dylan som motiv, med ett hundraprocentigt intresse för musik att motivera det med. B)Just därför (bland annat...) som jag längtar efter att sluta 9an. Jag har för övrigt alldeles för få bandtröjor, trots att de har en egen korg i min klädsortering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 Folk som har på sig tröjor med band de inte lyssnar på som motiv (ramones, guns 'n' roses, rolling stones, kiss etc.). Det är så FEL när den där fjortistjejen man dagligen stör sig på i skolan har en tröja med ett av världens bästa punkband "för att den var snygg"Seriöst! Många hade förut på sig en sån där Guns N roses t-shirt från HM. Men jag visste inte att de lyssnade på sån musik... hm.Aja, jag har det värre; Min mamma går ibland runt med en slipknot-mössa... hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 Att det inte är lördag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 När datorn laggar extremt hårt , sedan efter mycket med väntande så funkar inte Internet- De är riktigt Irriterande !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 Dåligt väder. Cyklat till skolan i 2 dar nu och det är riktigt uppfriskande. Nästan 50 minuter en väg. Imorn blir det grått och kallt så jag tvekar på att cykla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.