Fjeddo Skrivet 9 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2012 Alla jävla deppstatusar på Facebook. En tjej skriver "kill me..." och får direkt 7 kommentarer där det står något i stil med "aldrig **** <3"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2012 "Sadly, 97% of people wont share this" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2012 Att jag har en skum känsla av denna tråd har haft 99 sidor jättelänge och aldrig blir sida 100.Att jag aldrig kan relatera till när folk talar om sidor här eftersom denna tråd exempelvis enligt mig är på sin trettionde sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 9 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2012 Och därför kan man inte fokusera på att få bort diskriminering av män lika mycket?Varför skulle man göra det om det inte är lika stort.Kvinnodiskriminering=större=större uppmärksamhetMansdiskriminering=mindre=mindre uppmärksamhet onT: Att Kony är en så liten del av alla problem här i världen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2012 Internet går upp och ner varannan minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2012 Youtube lyssnar fortfarande inte på sina användare efter 5 års skitiga uppdateringar som alla alltid säger emot. Nu tvingas man använda den nya layouten på sin kanal. Kolla bara antalet dislikes och hur kommentarerna ser ut på den här http://www.youtube.com/watch?v=q56nxmAikpA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2012 "Sadly, 97% of people wont share this" Alla jävla deppstatusar på Facebook. En tjej skriver "kill me..." och får direkt 7 kommentarer där det står något i stil med "aldrig **** <3"...detta samt:En lång text, och i slutet står det "like if you have a heart" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2012 Folk som är helt världelösa på LoL och står och spawnrunkar i en kvart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2012 Att det är varmt i mitt rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2012 att glömma sin datormus hemma och inte kommer hem förens om en månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2012 Goro, Kintaro och jävla Shao Khan på Mortal Kombat. Så jävla billiga fiender. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 11 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2012 fast det leder snarare till sorg och frustration än irritation, annars håller jag med.Jag håller med, men det finns ju ingen sådan tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.