ImCasualGamer Skrivet 20 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2012 Föräldrar som bara tänker på det negativa med ens skolgång hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Randomizer Skrivet 20 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2012 Jag har haft jävligt roligt i helgen. Vad pratar du om? Du har nu missförstått hela min mening med vad jag skrev. Det jag menade är att alkohol och weed eller vad fan de nu röker har tagit över mina vänner totalt. Går inte prata med dom längre. Så fort man sitter nära de vid matsalen eller liknande snackar de om skiten de gjort, vem som spytt, vem som snea och vem som vart hög "bäst". Ta mig inte för någon som inte har vänner, tack. Ont: inget mjölk till kaffet + förkylning.Jaha, men då missförstod jag dig.Men folk som pratar om alkohol och weed hela tiden är helt jävla underbara <3 Ont: Mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2012 När folk skriver sitt användarnamn i slutet av inlägget, så jävla onödigt. Om jag ska veta ditt användarnamn så kollar jag upp i en halv sekund. //Mvh 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 20 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2012 När folk skriver sitt användarnamn i slutet av inlägget, så jävla onödigt.Om jag ska veta ditt användarnamn så kollar jag upp i en halv sekund.//Mvh 360Xbox+1, så jädrans önödigt //Mvh Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 20 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2012 Föräldrar som bara tänker på det negativa med ens skolgång hela tiden.När jag inte förstår. Utveckla? Vill veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 21 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2012 När jag inte förstår. Utveckla? Vill veta.Te.x så nämnde jag att jag kan få ett ig i matte B, de blir arga och babblar om hur jag inte sköter mig. Jag säger sedan att det är för att jag inte förstår min lärare och har anmält mig till extra stöd för att kunna klara matten.De lugnar ner sig lite, men man märker att de fortfarande är sura på mig som om att jag sabbat hela kursen för mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2012 Jag förstår precis vad du menar. Ont: Onödiga ärenden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 21 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2012 att jag inte får äta godis,dricka läsk,dricka juice och äta onyttig mat på 2 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2012 att jag inte får äta godis,dricka läsk,dricka juice och äta onyttig mat på 2 veckor.får man fråga varför? att ha prov snart, och man fattar inte ett skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 21 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2012 får man fråga varför? att ha prov snart, och man fattar inte ett skit...För att jag ska på boxnings SM och väger ca 4 kg för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2012 att jag inte får äta godis,dricka läsk,dricka juice och äta onyttig mat på 2 veckor.Se det positiva i det! När man äter mindre godis och sånt försvinner också suget så man "behöver" äta ännu mindre så suget bara går bort ännu mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Randomizer Skrivet 21 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2012 För att jag ska på boxnings SM och väger ca 4 kg för mycket.Tjockis. Ont, Mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.