Hoppa till innehåll

Saker Som Irriterar Dig


Rekommendera inlägg

Jag har haft jävligt roligt i helgen. Vad pratar du om? Du har nu missförstått hela min mening med vad jag skrev.

Det jag menade är att alkohol och weed eller vad fan de nu röker har tagit över mina vänner totalt. Går inte prata med dom längre. Så fort man sitter nära de vid matsalen eller liknande snackar de om skiten de gjort, vem som spytt, vem som snea och vem som vart hög "bäst". Ta mig inte för någon som inte har vänner, tack.

 

Ont: inget mjölk till kaffet + förkylning.

Jaha, men då missförstod jag dig.

Men folk som pratar om alkohol och weed hela tiden är helt jävla underbara <3

 

Ont: Mig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag inte förstår.

Utveckla? Vill veta.

Te.x så nämnde jag att jag kan få ett ig i matte B, de blir arga och babblar om hur jag inte sköter mig. Jag säger sedan att det är för att jag inte förstår min lärare och har anmält mig till extra stöd för att kunna klara matten.

De lugnar ner sig lite, men man märker att de fortfarande är sura på mig som om att jag sabbat hela kursen för mig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

att jag inte får äta godis,dricka läsk,dricka juice och äta onyttig mat på 2 veckor.

Se det positiva i det! När man äter mindre godis och sånt försvinner också suget så man "behöver" äta ännu mindre så suget bara går bort ännu mer.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...