Suicidans Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Jag har datortid :-(Haha, det kommer jag ihåg att jag också hade! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Haha, det kommer jag ihåg att jag också hade! :DBack in the days när man lekte med pinnar :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Back in the days när man lekte med pinnar :3Jag saknar det :( OnT: När man blir puttad i lava på Minecraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 När man sitter och njuter av en fin middag med föräldrarna på en resturang och dom vid bordet bredvid är stupfulla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Att min pappa tycker att jag måste ha föräldra skydd(Tidsspärr från klockan 1:00, spärrar vissa hemsidor med t.ex porr eller annat innehåll som jag inte kan förstå varför), sedan att han inte låter mig på administratörs rättigheter, och när jag stänger av föräldraskydd eller skaffar mig administratörs rättigheter på ett eller annat sätt så lackar han fullkomligt ur och hotar med att slänga min dator m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Jag saknar det :(OnT: När man blir puttad i lava på Minecraft.This, ganska jävla jobbigt :PNär man sitter och njuter av en fin middag med föräldrarna på en resturang och dom vid bordet bredvid är stupfulla.Låter ju sådär lagom trevligt :P OnTopic:Minecraft 1.2.4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Att min pappa tycker att jag måste ha föräldra skydd(Tidsspärr från klockan 1:00, spärrar vissa hemsidor med t.ex porr eller annat innehåll som jag inte kan förstå varför), sedan att han inte låter mig på administratörs rättigheter, och när jag stänger av föräldraskydd eller skaffar mig administratörs rättigheter på ett eller annat sätt så lackar han fullkomligt ur och hotar med att slänga min dator m.m.Larvigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Larvigt.Hur menar du? Att han tycker att jag måste ha föräldra skydd eller att jag blir irriterad över det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Hur menar du? Att han tycker att jag måste ha föräldra skydd eller att jag blir irriterad över det?Att han tycker att du måste ha föräldraskydd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Att han tycker att du måste ha föräldraskydd.Indeed, men jag tror det är för att jag laddade ner en masssa hacks och virus när jag var 10 typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Randomizer Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Indeed, men jag tror det är för att jag laddade ner en masssa hacks och virus när jag var 10 typ...Du ska vara glad över det. Det finns en del hemsidor folk under 18 ej ska gå in på, då innehållet mer eller mindre kan förstöra ditt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Du ska vara glad över det. Det finns en del hemsidor folk under 18 ej ska gå in på, då innehållet mer eller mindre kan förstöra ditt liv.Jag är en veteran när det gäller sånt och jag tror man måste vara riktigt ung för att påverkas på det sättet. Kan tänka mig att det inte är hälsosamt för en 12åring att se men när man är 15 borde man klara det. Sen finns det ju olika mycket chockande saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.