Musten Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 (redigerat) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...onunciation.ogg Sådär. Med ett "hårt" g.Så uttalar man det på tyska, ja. Jag tror att man uttalar det "lambor-djini" på italienska och därför är det många som också uttalar det så. Fast rätta mig om jag har fel. Edit: Jag hade visst fel. :Phttp://sv.forvo.com/word/lamborghini/ Redigerat 25 Mars 2012 av Musten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 Det är ett efternamn, d0de.Samma sak med namn också imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 (redigerat) snip Redigerat 25 Mars 2012 av Musten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 ost Jag blir ganska irriterad när folk säger att de inte tycker om ost. Sådan är jag.Fyfan för ost! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 (redigerat) När klockan är 5 på morgonen och nån ringer en och frågar om man sover. Redigerat 25 Mars 2012 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 Hipsters Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 HipstersPå vilket sätt? Jag känner mig som en hipster ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 När klockan är 5 på morgonen och nån ringer en och frågar om man sover.Minns att vi gjorde så på ett lan för några år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 På vilket sätt? Jag känner mig som en hipster ibland.För mig betyder hipster någon som ser ner på andra subgrupper för att de själva tillhör en subgrupp med fulare kläder och sämre musiksmak. Samt huvuden uppe i deras egna rövar och fetisch för Apple-produkter. Hur är du en hipster? Jag instämmer nog och säger hipsters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=hipster säger flera saker. För mig är en person som kan säga att något är "för mainstream" mer eller mindre hipster. Sen finns det ju klädstilar och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 Ja, men hur är du en hipster? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 Jag tycker att saker är för mainstream. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.