Proccito Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Att jag måste ta mig ann den gigantiska spindeln i Bleak Falls Barrow i Skyrim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Nu såhär i tider med väder som detta. Sockar i sandaler!? Vad är det för fel på folk? Död åt sockar i sandaler ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Nu såhär i tider med väder som detta. Sockar i sandaler!? Vad är det för fel på folk?Död åt sockar i sandaler !Ofyfan. Ontopic: min kondition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Nu såhär i tider med väder som detta. Sockar i sandaler!? Vad är det för fel på folk?Död åt sockar i sandaler !Jag antar att du känner igen dig i detta?: Själv är jag mer av typen: OnT: att jag har tenta imorrn och inte riktigt lyckas fokusera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Att min kompis tror att han har en jättebra dator för att den kostade 8k(märkesdator) och när man säger att den inte är bra, säger han att man inte vet vad man pratar om. :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Nu såhär i tider med väder som detta. Sockar i sandaler!? Vad är det för fel på folk?Död åt sockar i sandaler !Död åt sandaler i allmänhet säger jag. Fruktansvärt otrevliga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Död åt sandaler i allmänhet säger jag. Fruktansvärt otrevliga saker.Sandaler är ett bra komplement till barfotagång, exempelvis om man måste gå på grus en längre sträcka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Möjligt att de är praktiska, men de ser nästan alltid hemska ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Möjligt att de är praktiska, men de ser nästan alltid hemska ut.Det beror väl på hur man klär sig i övrigt. Om man går i full kostym hela dagen är kanske inte sandaler det bästa valet av skor, men allt från jeans + T-shirt och nedåt i flådighetsskalan kan det passa bra till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Njae. Frågar du mig är det aldrig snyggt med sandaler, inte på killar i alla fall, då de nästan alltid har något liknande hemskheten nedan. Spelar ingen roll om du har jeans och t-shirt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Det beror väl på hur man klär sig i övrigt. Om man går i full kostym hela dagen är kanske inte sandaler det bästa valet av skorSnälla Juicelol, det är Guggo vi snackar om, han sover nog i sin kostym, så att han inte förlorar sin swag. OnT: Hur fort samhället förfaller och ju lite allmänheten (inklusive mig själv) aktivt bryr sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Snälla Juicelol, det är Guggo vi snackar om, han sover nog i sin kostym, så att han inte förlorar sin swag.Hahahahahaha, dagens kommentar! OnT:En viss person som klagar på saker och sen inte vill fixa det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.