Hoppa till innehåll

Saker Som Irriterar Dig


Rekommendera inlägg

Folk som tror på Illuminati men sen inte har något konkret bevis på att det faktiskt existerar. Då menar jag inte Illuminatisällskapet som var på 16(17?)00 talet, utan om det som sägs vara en världsregering som styr allt.

Jag tycker de är lite roliga, konspirationsdelen av Flashback kan vara riktigt underhållande :P Foliehattar överallt!

 

Edit: Angående vad Killingspree skrev, Illuminatis senaste raplåt är tydligen den här,

 

Både den konstiga videon och de där bilderna på statyer som blinkar förbi är helt klart Illuminati!

 

Jag irriterar mig på att jag inte har pluggat idag, och antagligen inte kommer göra det heller...

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker de är lite roliga, konspirationsdelen av Flashback kan vara riktigt underhållande :P Foliehattar överallt!

Jo, det är iofs ganska underhållande att läsa, fast deras argument är ju helt värdelösa.

"MEN ÖPPNA ERA ÖGON MÄNNISKOR, JAG HAR SETT ASMÅNGA DOKUMENTÄRER PÅ YOUTUBE, ALLTSÅ MÅSTE DET STÄMMA!!1!!!1!!!!11!!!!"

Il just leave this here: https://www.flashback.org/t1880024p4

Redigerat av Draghguggwhor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inte irriterad på någonting just nu, jag är glaaaaaaaad!

Eh... nästan 1 miljard är konstant hungriga och nu ska jag äta entrecôte med vitlökssmör med klyftpotatis, och det är ju synd för dem (när man inte har några i-landsproblem blir det u-land istället)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inte irriterad på någonting just nu, jag är glaaaaaaaad!

Eh... nästan 1 miljard är konstant hungriga och nu ska jag äta entrecôte med vitlökssmör med klyftpotatis, och det är ju synd för dem (när man inte har några i-landsproblem blir det u-land istället)

Vad är då grejen med att skriva i denna tråd? ...

 

Irriterar mig på att en tangent på mitt nya tangentbord sitter "fel".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är då grejen med att skriva i denna tråd? ...

Asså, du kan ju inte citera en del av inlägget när jag faktiskt skrev något jag som irriterade mig tillslut. Det jag menade var att det inte fanns några typiska i-landsproblem som störde mig, men jag skrev ju något i alla fall.

 

Inlägget kan knappast bedömas som onödigt.

 

onT: Det här^

Plus att det är beckmörkt ute.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...