KuroKaktus Skrivet 25 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2013 När man har mer pengar än vad man trodde, usch >:C Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2013 När man har mer pengar än vad man trodde, usch >:CHur är det ett problem ;) Jag gjorde av med för mycket pengar förra veckan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 25 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2013 Att jag valde att studera spanska istället för franska. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 25 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2013 att man har spelat guitar hero så länge att man inte orkar hålla upp handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2013 att man har spelat guitar hero så länge att man inte orkar hålla upp handen.Visst, "spelat guitar hero" Ontopic: När man inte kan fokusera på skolarbeten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2013 Jack shephard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 27 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2013 (redigerat) När man är en sådan som inte behöver plugga för att jag kommer ihåg vad läraren säger. Och sen när det går bra på provet och alla tror man pluggat röven av sig. Även främlings-fientligheten i Sverige. Redigerat 27 Mars 2013 av Draghguggwhor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2013 Ja det är ju väldigt farligt att framstå som ambitiös, passa dig Erik, sånt kan ge utslag. OnT: När man inte har lust att plugga och får smått ångest av att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2013 När killar i min klass quotar Oblivion och snackar om annat skit jag vill delta i, men jag är blyg. Och de brukar inte lyssna på mig när jag försöker delta i konversationer annars Fuck my life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 28 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2013 När man vill lyssna på musik man gillar riktigt mycket, gärna vrida upp volymen till max, men så kommer problemet att min stereo (använder som amp till hörlurarna) inte orkar med att spela upp musik på högre volym än 20 (av 30), då det annars låter förfärligt, all form av bas blir förstörd och låter som nån helt enkelt bytt ut mitt ljudkort till ett Soundblaster 16 eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2013 http://gyazo.com/dcb2b3e31e6e75eedcb2d19ef3e6cfb4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 28 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2013 (redigerat) När killar i min klass quotar Oblivion och snackar om annat skit jag vill delta i, men jag är blyg. Och de brukar inte lyssna på mig när jag försöker delta i konversationer annars Fuck my life. Bli en kille. OnT: Personer som bodyshottar med machina/hitman's heatmaker, fyfan!mons e ej hema Redigerat 29 Mars 2013 av Loopen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.