Hoppa till innehåll

Saker Som Irriterar Dig


Rekommendera inlägg

Folk som säger hen. Finns bara två kön antingen är man kvinna eller så är man man (lol). Spelar ingen roll om man är transvestit för i grund och botten är man fortfarande antingen kvinna eller man. Och har man bytt kön ska man ses som det man bytte till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Folk som säger hen. Finns bara två kön antingen är man kvinna eller så är man man (lol). Spelar ingen roll om man är transvestit för i grund och botten är man fortfarande antingen kvinna eller man. Och har man bytt kön ska man ses som det man bytte till.

Hen är väl ett ord för folk som är både man och kvinna?

Tex har bröst och penis, eller jag har missuppfattat det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har man både bröst och penis heter det väl shemale?

Eller tjock dude. Dessutom så är det de inre könsorganen tillsammans med genotypen som bestämmer könet.

 

OnT: Att vara asseg och inte orka något efter att ha byggt Cortège hela dan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NÄR.SPOTIFY.KUK.TAR.SLUT.PÅ.5.ACCOUNT.

 

hmm, hur många timmar har man på fri spotify i månaden? Jag tror nämligen mitt har buggat för jag har lyssnat 3-4 h varje dag hela denna månaden :s Och ibland försvinner reklamen i några timmar 

 

Ontopic: Lärare som tycker att man ska skriva loggböcker till alla projekt man gör :/

Redigerat av 747
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...