Dave37 Skrivet 8 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2013 Mm, eller hur. Spec Ops: The line och Heavy Rain är två spel som jag tycker passar in på din beskrivning. Även om Spec Ops inte är riktigt så fritt som många säger. Wow jag verkligen köttade svensk grammatik i mitt senaste inlägg. Det är smått irriterande då grammatiken bara går ut genom fönstret. Men så är jag jävligt trött också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 8 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2013 Tjejer som blir arga så fort de märker att man gillar dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2013 (redigerat) Tjejer som blir arga. Redigerat 8 Juli 2013 av Draghguggwhor 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 9 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2013 När folk inte kan acceptera att de får den champ den får i aram och sen quitar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2013 Tjejer som blir arga.Tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 9 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2013 Kärlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2013 När folk inte kan acceptera att de får den champ den får i aram och sen quitar!Detta, fyfan vad irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2013 När en låt faktiskt inte finns på Youtube. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 9 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2013 När folk inte accepterar när man söker match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 9 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2013 fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2013 När ens mobil dör och man inte har tillgång till laddare 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 9 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2013 När man håller på att dö och man inte har tillgång till mobil. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.