Horizon Skrivet 4 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2013 Att mitt Xbox hängde sig efter 2,5 timmar GTA V missions jag inte har sparat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 5 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2013 När ens kompisar ringer en och är glada och onyktra när man själv sitter hemma för att man tog en tidigare buss. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 5 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2013 (redigerat) När man råkar döda. Redigerat 5 Oktober 2013 av Draghguggwhor 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 6 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2013 när ens polare inte värkar bry sig om en 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2013 Slutar klockan 11, och min mentor vill att jag stannar för mentor-samtal klockan 12:50... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 31 December 2013 Rapport Dela Skrivet 31 December 2013 När saker tar längre tid på sig än förväntat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 2 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2014 Folk som skapar onödigt drama Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2014 Fulla människor som inte kan kontrollera sig själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 2 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2014 När ens kompisar ringer en och är glada och onyktra när man själv sitter hemma för att man tog en tidigare buss. Brukar vara så :PNär man inte hänger med ut önskar man att man gjorde det.När man hänger med ut önskar man att man stannade hemma. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 10 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2014 :3 ;) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 10 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2014 När det går segt att streama porr 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 10 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2014 När matchmaker trollar och placerar mig med de mest hjärndöda idioterna den kan hitta. Spelar ingen roll hur mycket skada man gör för man förlorar ändå -.-' Samt när gratis spotify spelar reklammaraton efter varje låt med den äckligaste rösten man kan tänka sig, "Deh äääh jäetteläett att skapa spellistor." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.