KuroKaktus Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Personer som skriver väll istället för väl. Det där var ett exempel. Om hur situationen var.Heter det inte väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Nej, det gör det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Beror väl på vad det är för komplimanger du ger. Exempelvis kanske det inte funkar att säga "Absolut inte, din mustasch syns nästan inte alls!". Nej men det är klart XDMen om det är så som vissa tjejer är: Tjejen- "Jag suger på musik"Jag- "Men här är en gitarr, spela lite grann, så får jag höra"Tjejen spelar*Jag- "Men det var ju inte dåligt, öva lite till så blir det jätte bra :D"Tjejen- "Eller hur" och går iväg, och kvar sitter jag med gitarren. Heter det inte väll?Jag skriver väl, och ser på många ställen där det står väl, så jag tvivlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Heter det inte väll?Nej, gud. Gud, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Hålla käft låter som en bra idé. [: Volvoraggare stör mig något sjukt mycket, verkligen inte min stil och "kultur". Men då springer dom endå iväg. Men man kanske ska säga: "Jag skiter fullständigt hur du är, du kan vara hur jävla ful du vill, men jag kommer alltid att uppskatta dig för den du är" Låter det bra? rövslickare^This Och som ändrar sig beroende på vilka man är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Otydliga/inkompetenta lärare som borde valt ett annat yrkesval. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Otydliga/inkompetenta lärare som borde valt ett annat yrkesval.Menar du som föklarar, och när man inte fattar, så föklarar dom samma sak igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Menar du som föklarar, och när man inte fattar, så föklarar dom samma sak igen?Nja, stör mig mest på lärare som inte kan spika ett prov-datum. Men även lärare som inte kan förklara (inte kan sitt yrke) varför saker händer/uppstår m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 copy & paste på facebook Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 "Tystnaden som uppstår..." inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 När tjejer på facebook gör inlägg och försöker vara ~dEeP~~. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 När det går trögt i debattforumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.