Hoppa till innehåll

Saker Som Irriterar Dig


Rekommendera inlägg

Att Swedbank gjorde bort sig kapitalt igår kväll, har nog aldrig skämts så mycket som när jag stod i kassan för att betala för maten man skulle ha över helgen.

Hehe, i dubbel bemärkelse. ;)

 

Det är därför man bara har cash, de är iaf riktiga pengar även om värdet är påhittat.

 

Stör mig på att skolan är så tuff så att jag måste sova 4 timmar extra på dan på vardagar för att inte bli helt knäpp av allt.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe, i dubbel bemärkelse. ;)

 

Det är därför man bara har cash, de är iaf riktiga pengar även om värdet är påhittat.

 

Stör mig på att skolan är så tuff så att jag måste sova 4 timmar extra på dan på vardagar för att inte bli helt knäpp av allt.

Gömmer i kudden eller ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gömmer i kudden eller ?

De allra mesta sitter på banken givetvis men man tar ut dem i god tid så man har när man behöver, man tar ut några 100 i månaden. Sitter ju inte med flera tusen i madrassen. XD

 

OnT: Att min labbpartner är kroniskt värdelös på att skriva labbrapport.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Flickor som lägger ut en superredigerad fjortisbild på sig själv, skriver någon välkänd låtstrof och skriver sedan denna i stil med "you can't always trust , people (and so on) (yy'. mellanslagen i överdrift för att visa att de ALLTID sätter mellanslag på BÅDA sidor kommatecken eller när de ska skriva "." , "?" eller "!". och får miljoner med likes.

 

man ba *MEN DU ÄR ASFUL NÄR MAN SER DIG PÅ STAN OCH DEN JÄVLA TEXTEN DU LÄGGER UT ÄR SÅ JÄVLA PATETISK DIN ATTENTIONWHORE, AVLID, AVGÅ, AVSKAFFA DIG SJÄLV, DÖ.*

 

det är irriterande!

Redigerat av Johnossi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att Swedbank gjorde bort sig kapitalt igår kväll, har nog aldrig skämts så mycket som när jag stod i kassan för att betala för maten man skulle ha över helgen.

Samma här. Skulle betala nya skor när det stod att kortet inte kunde läsas eller nå sånt. Kändes faktiskt rätt pinsamt att stå där och inte kunna betala när hon hade varit och hämtat kartong och packat i allt, och sen inte kunna betala.

 

Gick ju inte heller att ta ut pengar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De allra mesta sitter på banken givetvis men man tar ut dem i god tid så man har när man behöver, man tar ut några 100 i månaden. Sitter ju inte med flera tusen i madrassen. XD

 

OnT: Att min labbpartner är kroniskt värdelös på att skriva labbrapport.

Aha trodde du satt på endast rena kontanter och inte på likvida medel.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...