Hoppa till innehåll

Saker Som Irriterar Dig


Rekommendera inlägg

Att tre helt normala Forumlekar blivit låsta bara för att moderatorerna tycker att de är för "dåliga" typ. Inget ont om moderatorerna, men det var roliga forumlekar :(

Varför låsa dem liksom?

Agree, Draghon skrev "Låses för urspårning" i "Vilken är din favorit" även fast den inte blev utspårad. Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Agree, Draghon skrev "Låses för urspårning" i "Vilken är din favorit" även fast den inte blev utspårad.

Ja exakt! Och i "Vem av de två ovanstående personerna vill du helst gifta dig med" skrev hon "Fungerar inte i längden, ingen bra idé för ett spelforum"

Jaha...? :(

 

OnT: Att jag ofta skriver dte och mne istället för det och men.

 

Redigerat av Layton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen hade spårat ut egentligen, följde kasnke inte reglerna men ändå. Och min tråd följde j reglerna hela tiden, man kan ju inte låsa bara för att man TROR att det inte kommer funka. Dessutom är det här inte världens seriösaste forum, inte som debattforumet där dte är viktigt att motivera och sånt.

Bleugghhhfff.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilka regler bröt de mot?

http://www.fuska.se/forum/Regler_I_Detta_Forum-t151176.html

Lekarna kom bara tillbaka på test, men läs där så ser du.

För de tre trådarna som blev låsta var rena spam trådar, ingen kan säga något annat om det.

 

Ingen hade spårat ut egentligen, följde kasnke inte reglerna men ändå. Och min tråd följde j reglerna hela tiden, man kan ju inte låsa bara för att man TROR att det inte kommer funka. Dessutom är det här inte världens seriösaste forum, inte som debattforumet där dte är viktigt att motivera och sånt.

Bleugghhhfff.

Det var exakt samma som "Vem gillar du mest?" bara ett annat namn. Redigerat av Nomatic
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://www.fuska.se/forum/Regler_I_Detta_Forum-t151176.html

Lekarna kom bara tillbaka på test, men läs där så ser du.

För de tre trådarna som blev låsta var rena spam trådar, ingen kan säga något annat om det.

Det var exakt samma som "Vem gillar du mest?" bara ett annat namn.

Jaja, det var väl okej att låsa när ingen motiverade, men alla motiverade i min gifteritråd, var fel enligt mig att låsa när den följde reglerna.

Men men.

 

Att det är fult väder ute.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...