Hoppa till innehåll

Saker Som Irriterar Dig


Rekommendera inlägg

Folk som inte googlar innan de frågar. Jag menar, de har tillgång till världens största informationskälla och det tar 30 sekunder att söka upp vad de vill veta, istället postar de en fråga de inte vet när de kan få svar på eller om svaret ens är rätt.

 

:angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade en skitsvår uppgift att kolla upp biodiesel pris samt hur praktiskt det var att använda, och jag hittade inte vad det kostade, bara "omkring nio kronor" och hur mycket det skulle vara om man tillverkade det själv.

Så jag frågar på vår klass fb-sida, jag får ett snällt svar från en kille klassen som bara vet att diesel är inte så energiförbrukande, men han visste inte mer.

Sen kommer en annan kille i klassen och säger: Googla bara.

Jag: Men jag har googlat i flera timmar, duh.

Han: Du googlar dåligt.

En vecka senare: Ja, Layton fattar du inte du googlar på biodiesel pris, inge mer.

Sen skriver en annan kille i klassen: LMGTFY diesel pris och får 4 likes

 

Men annars förstår jag dig, Whore. Om någon frågar: "Hej, är det någon som vet vad huvudstaden i Brunei heter?" helt random på ett forum. DÅ kan man googla.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

håller med dig

Nu kan jag nästan inte se vilka videos jag inte kollat på.

Ett tag funkade youtube.com/home fast inte längre. Däremot leder http://www.youtube.com/index_ajax fortfarande till den gamla startsidan (samt de fula nya färgerna). Undra hur länge till den funkar, förstår inte varför de ska hålla på att förstöra med varenda ny uppdatering. Det är inte så att de inte hör vad folk har att säga, ingen gillar det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett tag funkade youtube.com/home fast inte längre. Däremot leder http://www.youtube.com/index_ajax fortfarande till den gamla startsidan (samt de fula nya färgerna). Undra hur länge till den funkar, förstår inte varför de ska hålla på att förstöra med varenda ny uppdatering. Det är inte så att de inte hör vad folk har att säga, ingen gillar det.

men jag fattar inte varför sånna företag ändrar på något bra.

Hade det varit förjävligt och folk hade klagat som fan, då hade jag förstått

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har just börjat använda youtube mer än för att kolla på videor (www.youtube.com/user/edvinsmusic), och detta var precis när den nya designen kommit. Jag stör mig inte på den.

Jag prenumererar på över 300 kanaler. Ska ta och rensa snart, gör det ibland. Det jag stör mig mest på som sagt är att man inte kan kryssa videos man redan sett.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...