Rovarkungen Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Folk som försöker verka smarta genom att använda krångliga ord och sen säger fel. Folk som använder förkortningar IRL. Folk överlag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 När min skrivare inte vill funka, som den inte viljat på ett långt tag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Folk som försöker verka smarta genom att använda krångliga ord och sen säger fel.Finns ett krångligt ord för det: pekoral :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Jersey Shore. Hgggggggnnnnnnnnnn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 (redigerat) Vägsalt, förstör mina mockaskor. Redigerat 28 Augusti 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 (redigerat) Facebook "memes". Typ som; Gilla så säger om du är.... []Snygg []Kort etc etc.Ärru 13? OnT: Feta negrar som tror att dom är snygga... Redigerat 28 Augusti 2011 av Tingelholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Liten lista-Folk som säger att spel suger för att grafiken är dålig-Facebook i allmänhet-När det står att man har internet-anslutning men igentligen inte har det-Folk som låter som om dom var 5 och ska envisas med att prata i micken hela jävla tiden-Hackers-När Steam servrarna krånglar så man inte kan spela-Folk som pratar onödigt högt-Folk som tror att dom kan allt när dom kan inget-Folk som klagar på musik mm. Alla har olika smak Kommer säkert med mer senareHackers har ju byggt upp internet till det det är D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Ärru 13? OnT: Feta negrar som tror att dom är snygga...Kaxiga småbarn med otillräckliga språkkunskaper som hatar folk de förmodligen inte ens känner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Kaxiga småbarn med otillräckliga språkkunskaper som hatar folk de förmodligen inte ens känner.Vem är det som är kaxig? Om du inte visste det så är det 13 årsgräns på facebook, på jerka00's profil står det att han är 11 :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Vem är det som är kaxig? Om du inte visste det så är det 13 årsgräns på facebook, på jerka00's profil står det att han är 11 :blink:"Feta [negrer] som tror att dom är snygga" var väl mer vad jag reagerade på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 "Feta [negrer] som tror att dom är snygga" var väl mer vad jag reagerade på.Aa, fast nu är det så att inte du känner mig så, w/e... Råkar vara så att det går 2st i min klass som jag känner... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Vem är det som är kaxig? Om du inte visste det så är det 13 årsgräns på facebook, på jerka00's profil står det att han är 11 :blink:Fenomenet med att låtsas vara äldre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.