Hoppa till innehåll

Saker Som Irriterar Dig


Rekommendera inlägg

Ponies, jag joinade nån server på TF2 här om dagen och det var fullt med ungar som micspammade nyan cat och sa "umad?", alltså var allting som vanligt.

Ca 50% av dom i gamet hade pony-avatarer eller pony-namn. Någon började prata om ponies, and here we go. Alla började snacka om ponies och jag sa att jag inte såg den showen.

Då försökte de tvinga mig att se det:

"DURR JOIN THE HERD"

"YEAH JOIN US PONIES ARE AWESOME DERP"

Detta är mitt problem med "ponies".

Jag bryr mig inte ett skit om storyn är bra eller om animationen är "mindblowing". Det kommer aldrig ändra på att det är en show för små flickor. Och vad jag än säger till dom så kommer de tjockskallade idioterna aldrig att fatta det.

Jag vill inte se den jävla showen.

Jag vill INTE se den, så varför slösa tid på att spamma att jag ska se den? Folk får ha egna åsikter, men de behöver inte gnugga det i andras ansiktet och försöka tvinga oss till det.

Det finns inget jag hatar mer än pony-reaction pics. Jag tycker det borde vara som i Facepunch, att om man postar en sådan bild så blir man bannad. Perfekt! Jag är ok med pony-avatarer, men dom ska inte börja prata om ponies eller posta pony-bilder i en tråd som har absolutely fucking nothing med det och göra.

Vi fattar, ni gillar ponies. Ni behöver inte påminna oss var 10:e sekund om det.

 

/rant

Jag vet att alla bronies inte är såhär, så ni som inte gör såhär behöver ni inte ta illa upp.

 

TL;DR Jag har inget problem med bronies så länge dom håller det till sig själva.

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...