WASD Skrivet 19 December 2011 Rapport Dela Skrivet 19 December 2011 När jag vaknar på morgonen vill jag bara sätta mig vid datorn. Sen när det blivit kväll vill jag gå ut och då är det mörkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2011 Family Guy's humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 December 2011 Rapport Dela Skrivet 20 December 2011 när en grupp i klassen vinner jeopardy genom fegspel :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 December 2011 Rapport Dela Skrivet 20 December 2011 När man ska köpa 100 tärningar från amazon så skickar dom de inte till Sverige :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 December 2011 Rapport Dela Skrivet 20 December 2011 När man ska köpa 100 tärningar från amazon så skickar dom de inte till Sverige :<dealextreme har det också tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 Hittade inte sånna jag ville ha där, men ska kolla lite mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 när slask fryser efter en natt :verymad: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 (redigerat) När en kille i min ålder går och berättar till sina föräldrar att hans FB blev hackad och sen säger han att han ska anmäla min kompis ._.' (samma ålder) Han fick sin FB tbx också så vad fan ska han göra liksom? Redigerat 21 December 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 När en kille i min ålder går och berättar till sina föräldrar att hans FB blev hackad och sen säger han att han ska anmäla min kompis ._.' (samma ålder) Han fick sin FB tbx också så vad fan ska han göra liksom?Du måste vara 13 för att få använda Facebook! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 När folk under 13 år använder Facebook! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 När jag får värdelösa kuponger på Steam's Great Gift Pile. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 När man raidar på WoW och dom sämsta spelarna alltid vinner itemsena Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.