Gäst KawaiiNek0 Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 -Folk som låter som om dom var 5 och ska envisas med att prata i micken hela jävla tidenThis, har fan fått nog av det >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 När oboyen är slut :verymad: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 29 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Minecraft's community. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 (redigerat) EDIT Redigerat 29 Augusti 2011 av KawaiiNek0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Kommunister osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 29 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 (redigerat) Ponies, jag joinade nån server på TF2 här om dagen och det var fullt med ungar som micspammade nyan cat och sa "umad?", alltså var allting som vanligt. Ca 50% av dom i gamet hade pony-avatarer eller pony-namn. Någon började prata om ponies, and here we go. Alla började snacka om ponies och jag sa att jag inte såg den showen. Då försökte de tvinga mig att se det: "DURR JOIN THE HERD" "YEAH JOIN US PONIES ARE AWESOME DERP" Detta är mitt problem med "ponies". Jag bryr mig inte ett skit om storyn är bra eller om animationen är "mindblowing". Det kommer aldrig ändra på att det är en show för små flickor. Och vad jag än säger till dom så kommer de tjockskallade idioterna aldrig att fatta det. Jag vill inte se den jävla showen. Jag vill INTE se den, så varför slösa tid på att spamma att jag ska se den? Folk får ha egna åsikter, men de behöver inte gnugga det i andras ansiktet och försöka tvinga oss till det. Det finns inget jag hatar mer än pony-reaction pics. Jag tycker det borde vara som i Facepunch, att om man postar en sådan bild så blir man bannad. Perfekt! Jag är ok med pony-avatarer, men dom ska inte börja prata om ponies eller posta pony-bilder i en tråd som har absolutely fucking nothing med det och göra. Vi fattar, ni gillar ponies. Ni behöver inte påminna oss var 10:e sekund om det. /rant Jag vet att alla bronies inte är såhär, så ni som inte gör såhär behöver ni inte ta illa upp. TL;DR Jag har inget problem med bronies så länge dom håller det till sig själva. Redigerat 29 Augusti 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Haha, har sån jävla lust och skriva umad? till dig! :evil: Tjejer med hoodies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 När folk ställer frågor om Bullens Pilsnerkorv i min frågetråd XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Folk som skriver "Första kommentaren" på hemsidor som youtube, jesper osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Dörrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Tjocka tjejer med såna där superkorta shorts. Fyyyy helvete alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 när man somnar på tåget å hamnar i göteborg.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.