WASD Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 Folk som säger att man är wanksta bara för att man är vit och lyssnar på hip hop/rap.Det där var något nytt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 Det där var något nytt...Wannabe gangster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 Wannabe gangsterJaha. Jag tänkte på något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 Att tiden går så långsamt när man har saker att vänta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 4FJESKFJSEK jobbiga tävlingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 4fiskFJEsecks4s krångliga namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 4FJESEKJSEESKSE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 (redigerat) Vägsalt som förstör mina mockaskor. Redigerat 30 Januari 2012 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 Att http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=156238 blev låst trots mitt och Vitdoms inlägg. Fuskas regler borde verkligen uppdateras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 alla miljöaktivister som vill förbjuda v8:erna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 alla miljöaktivister som vill förbjuda v8:ernaFörbjuda och förbjuda, de vill väl bara att det ska tillverkas med annat i? Är inte så insatt men har för mig att nya V12:or är inte som de äldre V12:orna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 Att http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=156238 blev låst trots mitt och Vitdoms inlägg. Fuskas regler borde verkligen uppdateras.Riktigt irriterande ja, admin reagerar precis i linje med tankesättet bakom SOPA och ACTA. Inget i den tråden bröt mot regeln i frågan utan det disktuerades bara om en teknik. Varken program, sidor eller eller piratkopiering specificerades. Den låsningen irriterar mig grymt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.