Fjeddo Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 Låsningen av tråden som Dave, WASD och eventuellt någon mer påpekade. Nämndes aldrig att han ville ha invite till något sida där upphovsrättsskyddat material sprids. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 Riktigt irriterande ja, admin reagerar precis i linje med tankesättet bakom SOPA och ACTA. Inget i den tråden bröt mot regeln i frågan utan det disktuerades bara om en teknik. Varken program, sidor eller eller piratkopiering specificerades. Den låsningen irriterar mig grymt mycket.#occupyfuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 Tråden som WASD, Dave37 samt ReMemberMe har nämt. Känns som att det är sånt som gör att fuska blir inaktivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 Att Obama som nu haft en livesteam på en timma där det var tänkt att han skulle svara på folkets frågor undvek att prata om marijuana som överlägset var det populäraste ämnet på omröstningen på http://www.youtube.com/user/whitehouse Han nämnde i alla fall SOPA i några minuter som var det näst populäraste ämnet. Men den är ju skrotad nu så det så det är ACTA man bör lägga energi på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svesve Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 Danmark och flugor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 31 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2012 (redigerat) Volvo-raggare, speciellt dom som är under 18. EDIT: Lägger till att jag även stör mig på när folk delar bilder på Facebook på tex djurmisshandel eller sjukdomar som bebisar har. Jag vill helst inte se sånt. Redigerat 31 Januari 2012 av Lifelover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 31 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2012 (redigerat) EDIT: Lägger till att jag även stör mig på när folk delar bilder på Facebook på tex djurmisshandel eller sjukdomar som bebisar har. Jag vill helst inte se sånt.Håller med. Någon tjej från min förra klass delade en bild på en kvinna som krossade en katt med sin högklack för det stod "OMMGGG SHARE IF U LUV ANIMALS <333333 :((((((". Redigerat 31 Januari 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 31 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2012 att alla hjälmar på junkyard som jag vill ha bara finns i small. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2012 Att Obama som nu haft en livesteam på en timma där det var tänkt att han skulle svara på folkets frågor undvek att prata om marijuana som överlägset var det populäraste ämnet på omröstningen på http://www.youtube.com/user/whitehouseHan nämnde i alla fall SOPA i några minuter som var det näst populäraste ämnet. Men den är ju skrotad nu så det så det är ACTA man bör lägga energi på.SOPA är långt ifrån skrotad. De har skjutit omröstningen på framtiden för att hoppas komma runt påtryckningar från folk som bryr sig om yttrandefrihet, fri tillgång av information etc. OnT: Folk som tror att Internet har besegrat USAs regeringen för att reddit var nere ett dygn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2012 (redigerat) När man missat en jävla regroup i Operation Flashpoint: Red River & får därmed endast brons i slutbetyg. Uppdragen ligger på ca ~45 minuter var vilket gör det väldigt jobbigt om man ska spela om dem.. Redigerat 1 Februari 2012 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2012 GAME + Posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2012 När man missat en jävla regroup i Operation Flashpoint: Red River & får därmed endast brons i slutbetyg. Uppdragen ligger på ca ~45 minuter var vilket gör det väldigt jobbigt om man ska spela om dem..Sånna spel irriterar mig överhuvudtaget. "Äsh. Jag var 5 sekunder för långsam eller missade 1 item för att få en achievement. Jag tar och spelar om hela banan på en halvtimma". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.