Hoppa till innehåll

Saker Som Irriterar Dig

Rekommendera inlägg

skrev Juicelol:

Att folk inte vet vem Roy Orbison är. Man får ha vilken musiksmak man vill, men lite historia tycker jag man bör ha koll på i alla fall. 4½ oktavs röstregister är inget som bör glömmas bort i första taget.

Vem e det? :)

onT: Jag är sjuk. Och jag har prov iövermorgon och vet inten vad jag ska plugga då jag tappat bort mass papper :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Googlar ett problem jag har fått med Chrome, hittar nått forum där alla svaren är "LOL I HAVE THE SAME PROBLEM" "could someone fix it i'm having the same problem"

SKRIV FÖR I HELVETE INTE OM DU INTE SKA HJÄLPA KF=PAO"=F?I?=WVKJKFOFOAJSDPF

EDIT: OCH DET ÄR FAN VÄRRE NÄR TRÅDSKAPAREN SÄGER "LOL I FIXED IT THX ANYWAY" OCH INTE SKRIVER VAD HAN GJORDE FÖR ATT FIXAIMFAPSIFQJWF?=

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skrev 360Xbox:

Googlar ett problem jag har fått med Chrome, hittar nått forum där alla svaren är "LOL I HAVE THE SAME PROBLEM" "could someone fix it i'm having the same problem"

SKRIV FÖR I HELVETE INTE OM DU INTE SKA HJÄLPA KF=PAO"=F?I?=WVKJKFOFOAJSDPF

EDIT: OCH DET ÄR FAN VÄRRE NÄR TRÅDSKAPAREN SÄGER "LOL I FIXED IT THX ANYWAY" OCH INTE SKRIVER VAD HAN GJORDE FÖR ATT FIXAIMFAPSIFQJWF?=

This ^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...