Layton Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 Att folk inte vet vem Roy Orbison är. Man får ha vilken musiksmak man vill, men lite historia tycker jag man bör ha koll på i alla fall. 4½ oktavs röstregister är inget som bör glömmas bort i första taget.Vem e det? :) onT: Jag är sjuk. Och jag har prov iövermorgon och vet inten vad jag ska plugga då jag tappat bort mass papper :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 när tjejen man chattar med inte svarar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 när tjejen man chattar med inte svarareller sms:ar medeller hälsar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragonslayer2 Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 eller fappar till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 (redigerat) Googlar ett problem jag har fått med Chrome, hittar nått forum där alla svaren är "LOL I HAVE THE SAME PROBLEM" "could someone fix it i'm having the same problem" SKRIV FÖR I HELVETE INTE OM DU INTE SKA HJÄLPA KF=PAO"=F?I?=WVKJKFOFOAJSDPF EDIT: OCH DET ÄR FAN VÄRRE NÄR TRÅDSKAPAREN SÄGER "LOL I FIXED IT THX ANYWAY" OCH INTE SKRIVER VAD HAN GJORDE FÖR ATT FIXAIMFAPSIFQJWF?= Redigerat 21 Februari 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Folk som teamkillar i teeworlds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Googlar ett problem jag har fått med Chrome, hittar nått forum där alla svaren är "LOL I HAVE THE SAME PROBLEM" "could someone fix it i'm having the same problem"SKRIV FÖR I HELVETE INTE OM DU INTE SKA HJÄLPA KF=PAO"=F?I?=WVKJKFOFOAJSDPF EDIT: OCH DET ÄR FAN VÄRRE NÄR TRÅDSKAPAREN SÄGER "LOL I FIXED IT THX ANYWAY" OCH INTE SKRIVER VAD HAN GJORDE FÖR ATT FIXAIMFAPSIFQJWF?=This ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Charlielol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Folk som teamkillar i teeworlds.Att teamkilla är bara tråkigt men teamhooka kan vara rätt så underhållande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Folk som tror att memes skapas på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Folk som feedar troll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Att teamkilla är bara tråkigt men teamhooka kan vara rätt så underhållande!vad är skillnaden? Ontopic: kyla, och det är då man underskattar moder natur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.