Hoppa till innehåll

Saker Som Irriterar Dig


Rekommendera inlägg

Det var min översättning av uttrycket "socially awkward", och ja, det händer.

Juicelol börjar sporadiskt smeka tomater och fråga folk om de också vill smeka tillsammans med honom. ;)

 

OnT: Att jag drabbas av kronisk narkolepsi på föreläsningar och lektioner i skolan där jag inte aktivt bidrar. Och då tog jag ändå inte vaccinet mot svininfluensa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inga stora problem alls egentligen, mer sånt som exempelvis att glömma ta en varukorg innan man går in bland varorna så att måste vända och se dum ut, och att man sätter kortet åt fel håll i kassan om och om igen, och glömmer nämna att man ska ha en kasse till varorna osv.

 

David, jag tror du blandar ihop mig med Luminary.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inga stora problem alls egentligen, mer sånt som exempelvis att glömma ta en varukorg innan man går in bland varorna så att måste vända och se dum ut, och att man sätter kortet åt fel håll i kassan om och om igen, och glömmer nämna att man ska ha en kasse till varorna osv.

 

David, jag tror du blandar ihop mig med Luminary.

"... Att jag glömmer att säga att jag har stoppat en fryst kyckling under hatten och får med mig den ut."

 

 

OnT: Att kapitel 22 om elektrofil aromatisk substitution aldrig verkar vilja ta slut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag stör mig på det för att de snor material från andra sidor utan att ge credits. Sen får de pengar genom reklam av personer som besöker sidorna.

På Failblog snor dom mycket, men på Memebase så gör användarna egna "captions" och lägger upp. Samma med 9gag antar jag? Dock så stör jag mig på 9gag, för dom flesta som hänger där är irriterande fjortisar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På Failblog snor dom mycket, men på Memebase så gör användarna egna "captions" och lägger upp. Samma med 9gag antar jag? Dock så stör jag mig på 9gag, för dom flesta som hänger där är irriterande fjortisar.

Mmm failblog är också jobbiga. Men de påstår att de har fått tillstånd från alla som skickar in videos och att de har gett betalt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...