Layton Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Hej. Jag ställer en fråga. Personen under mig svarar på den och ställer en ny fråga. Lite som Personen under dig fast det är inte ja och nej frågor (eller det kan ju möjligtvis vara det men behöver inte) Enkelt va? Inte? Isåfall kommer ett exempel här: Layton: Vad lyssnar du på just nu? Någon001: Jag lysnnar på "Good Old Fashioned Lover Boy" av Queen! Vad åt du till frukost idag? uasdgfajhgfjd: Jag åt spaghetti med köttfärssås. Hur många länder har du varit i? Osv... Okej, låt oss börja. Hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 15, 16 i december var bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Småland. Favoritbakelse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Hallon biskvi. När började du i skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Onsdags Hobby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Musik, film, litteratur, konst, psykologi, filosofi. Svälta som en fri man eller vara tjock slav? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Svälta som en fri man Leva olycklig eller dö lycklig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 (redigerat) Dö lycklig Starcraft eller Warcraft? (Att spela) Redigerat 28 Augusti 2011 av Kaktuskun Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Warcraft Habbo Hotell eller Blipville? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 :angry: Blipville Juice eller mjölk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Mjölk Gräsand eller gås? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Gräsand! Vad tycker du om göteborgare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.