Svampen2 Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Vid sällsynta tillfällen, när jag är som full fast igentligen bara är väldigt random :P Hur du något favorit (musik) band? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Ja och det är E Street Band. [: Vilket spel tycker du om mest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 (redigerat) Heroes of Newerth EDIT: Glömde skriva fråga :P Layton blir helt hysterisk. Korv? Redigerat 30 Augusti 2011 av Derf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 30 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 (redigerat) Halldå, Derf?? Hallå? Vilken är din favoritlåt med världens bästa band, alltså Queen? Eller har du ingen? Redigerat 30 Augusti 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Halldå, Layton?? Hallå? Queen är inte världens bästa band. Vilken är din favorit hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 30 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 (redigerat) Svara på frågan. Jag frågade egentligen vilken din favoritlåt med Queen var, och sluta "försöka vara rolig". Jag förstår att du fattade, men du måste följa reglerna även om du inte håller med mig. onT: fuska.se oftast. Jag frågar igen, vilken är din favoritlåt med Queen (som enligt min åsikt är världens bästa band, vilket till och med en idiot borde fatta) ((Fast jag förstår att Kaktuskun fattade, men han följer ändå inte reglerna, suck)) Redigerat 30 Augusti 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Bohemian Raphsody är en av dom många. Vad är din åsikt om vitlök? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 inte god att bara äta, men gärna när man man har det i mat. Favorit dryck (läsk, mjölk osv.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Läskeblask Gillar du Facepunch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Ingen svarade Derf....Heroes of Newerth EDIT: Glömde skriva fråga :P Layton blir helt hysterisk. Korv?JA! :D Tycker du LIDLs budget chips för 10 spänn smakar gott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 JA! Tycker du som jag att LIDLs grillkol är väldigt dålig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Aldrig testat LIDLs grillkol. Tycker du Layton överreagerade ganska grovt med sitt inlägg? (5 inlägg ovanför mitt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.