Apakalsong Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Har sett dig. Är jag cool? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Tbh, så vet jag faktiskt inte.. Asfalt eller gräs ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Gräs. Asfalt är också najs iofs, om den inte är grusig för då sticker det i fötterna. Vatten eller eld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Eld, lätt. Destruktivt men vackert. :D Is this the real life? Is this just fantasy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Caught in a landslide, no escape from reality. And it's one, two, three, what are we fighting for? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Gräs. Asfalt är också najs iofs, om den inte är grusig för då sticker det i fötterna. Vatten eller eld?Nylagt är goast < 3 The 4. Vilket parti sympatiserar du mest med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Folkpartiet Vad använder du nötknäckare till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Knäcka alla sorters nötter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Ingen ny fråga..? :( Är det här en fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 I vissa specialfall. Förlåter du mig för att jag glömde skriva en egen fråga förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Ingen skada skedd, så du slipper undan den här gången. Vad tycker du om det här klippet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Bill Hicks :) Lite mycket gapande i detta klippet bara. Vad tycker nästa person om detta klippet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.