Layton Skrivet 3 September 2011 Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 (redigerat) Admin bryr sig sällan om förslagen här. I alla fall vad jag har lagt märke till på senaste tiden. Förslaget är bra, men man kan ju alltid länka, det brukar jag göra... så det är kanske inte jättenödvändigt. Redigerat 3 September 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 September 2011 Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 (redigerat) Eftersom admin är lat har jag gjort ett addon som lägger till en youtube-knapp. För Chrome är det bara att installera. I Firefox behöver du Greasemonkey först. Jag har bara testat i firefox men den borde funka i chrome med. http://dl.dropbox.com/u/7999872/scripts/fu...ytknapp.user.js Redigerat 3 September 2011 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 3 September 2011 Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 Eftersom admin är lat har jag gjort ett addon som lägger till en youtube-knapp. För Chrome är det bara att installera. I Firefox behöver du Greasemonkey först. Jag har bara testat i firefox men den borde funka i chrome med. http://dl.dropbox.com/u/7999872/scripts/fu...ytknapp.user.js Funkar fint, tackar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 September 2011 Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 Jag är medveten om att den inte funkar vid "snabb ändring" samt efter att man tryckt förhandsgranska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 3 September 2011 Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 3 September 2011 Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 Eftersom admin är lat har jag gjort ett addon som lägger till en youtube-knapp. För Chrome är det bara att installera. I Firefox behöver du Greasemonkey först. Jag har bara testat i firefox men den borde funka i chrome med. http://dl.dropbox.com/u/7999872/scripts/fu...ytknapp.user.js Du är en gud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 September 2011 Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 Någon knapp kommer ej i denna version av Fuska då det enbart läggs tid på underhåll och buggfix på nuvarande version. I en ny version så är det dock möjligt att en sådan knapp hade kunnat vara med. Dock hamnar den med relativt låg prio mot andra funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 September 2011 Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 (redigerat) Nice, det funkade, tack WASD Redigerat 4 September 2011 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 16 September 2011 Rapport Dela Skrivet 16 September 2011 Vill bara säga att WASDs script för en youtube-knapp fick facebook att sluta fungera som det ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 16 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2011 Det är ju enkelt att fixa! Bara att sluta använda Facebook! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 September 2011 Rapport Dela Skrivet 28 September 2011 Vill bara säga att WASDs script för en youtube-knapp fick facebook att sluta fungera som det ska.Var det därför facebook inte fungerade som det skulle. Började dock fungera om man tog bort alla plug-ins på chrome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.