SNUFFINATOR Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Då det finns olika tränings/spring trådar, varför inte också en om hur snabbt ni springer? Alltid tyckt att det är kul att jämföra :) Sträcka - ? Tid - ? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 4meter tror jag, kan vara mer dock. Varierar, en gång sprang jag och det tog 20 minuter, för mig. Hit och dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Skelzor, vänta lite nu, sprang du 4 meter på 20 minuter? Braaaa... Eller du menar väl kilometer? Äh jag vet inte hur snabbt jag springer, inte fort. I femman kommer jag ihåg att jag sprang 60 m på 10 s ungefär. ¨På längre sträckor springer jag skitsegt och nu har jag ont i benen också när jag springer :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Sprang 7.5s på 60 m för två år sedan. Min klasskompis som var min motståndare kom i mål på 6.9s.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Minns för en herrans massa år sen att jag sprang 100 m på 11-12 sekunder, har ett väldigt svagt minne på detta men något i de svängarna var det på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 2 km på 07:26 Fast det var 2 år sedan, ingen aning om hur det är nu. :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Minns för en herrans massa år sen att jag sprang 100 m på 11-12 sekunder, har ett väldigt svagt minne på detta men något i de svängarna var det på.det sprang jag på 60 meterom inte på längre tid :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 det sprang jag på 60 meterom inte på längre tid :oJag var en snabb liten jävel också, de löpningarna jag kunde göra i fotbollen var populära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Sprang 7.5s på 60 m för två år sedan. Min klasskompis som var min motståndare kom i mål på 6.9s..Jävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Skelzor, vänta lite nu, sprang du 4 meter på 20 minuter? Braaaa...Eller du menar väl kilometer? Äh jag vet inte hur snabbt jag springer, inte fort. I femman kommer jag ihåg att jag sprang 60 m på 10 s ungefär. ¨På längre sträckor springer jag skitsegt och nu har jag ont i benen också när jag springer :(Ja kilometer. Blir lite förvirrad när såna frågor kommer. Tänker är det KM eller meter? Lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Jag var en snabb liten jävel också, de löpningarna jag kunde göra i fotbollen var populära.jo jag märker att det ofta är dom små som är snabbast.En tjej i min paralell (stavning?) klass sprang ikapp dom allra flesta när vi körde "peppakaksgubbarna" om du vet vad det är? Och hon är ett huvud kortare än mig :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 jo jag märker att det ofta är dom små som är snabbast.En tjej i min paralell (stavning?) klass sprang ikapp dom allra flesta när vi körde "peppakaksgubbarna" om du vet vad det är? Och hon är ett huvud kortare än mig :/Var inte kort för min ålder, var en liten jävel emot vad jag är idag. Nu ska vi inte gå mer off-topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.