Proccito Skrivet 4 September 2011 Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 kollade upp några sidor där dom skrev att man presterar bättre när adrenalin finns i kroppen, och att adrenalinet är en del av överlevnadsinstinkten. Dock var det forum, så jag vågar inte lika på det till 100%, men iallafall till 90-95% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 September 2011 Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 Då kanske man borde skrämma Bolt på 200m så han slår världsrekordet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 September 2011 Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 (redigerat) Då kanske man borde skrämma Bolt på 200m så han slår världsrekordet ?Han kanske har tagit droger så han ser en flock med rabiesdrabbade hundar som försöker bita honom, och då springer han fort som fan.Finns nog en anledningen att han sprang hela varvet runt engång när han slog rekordet eller nått. Nä nu ska vi inte gå offtopic.Tillbaka till tråden Redigerat 4 September 2011 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 September 2011 Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 Han kanske har tagit droger så han ser en flock med rabiesdrabbade hundar som försöker bita honom, och då springer han fort som fan.Borde ju visats i blodprovstesterna isf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 September 2011 Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 Jag brukar aldrig springa men cykla tycker jag är trevligt. Har nått strax över 40km/h på raksträcka. Roligt att mäta med hastighetsmätare. Att cykla runt 20 är lagom tycker jag. Har cyklat 8 mil på en dag som mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 (redigerat) Skulle springa 100 meter på idrotten förra måndagen, klev i en grop och har nu en spricka i tån, så min tid blev inte värst bra. Redigerat 6 September 2011 av Tappad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 7 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2011 Har själv 1500 på idrotten på fredag, brukar dra på 6 minuter utan träning. Tränade dock lite grann på sommaren så mitt mål är att få under 6 minuter :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 7 September 2011 Rapport Dela Skrivet 7 September 2011 (redigerat) Har själv 1500 på idrotten på fredag, brukar dra på 6 minuter utan träning.Tränade dock lite grann på sommaren så mitt mål är att få under 6 minuter :)Jäklar ! :o Själv fick jag runt 10 minuter på 1500 m. Redigerat 7 September 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Jäklar ! :o Själv fick jag runt 10 minuter på 1500 m.Idag på idrotten fick jag 15 minuter på 1500 m. :( Det var ju hamburgare till lunch, då var man ju tvungen att var med i en mat tävling, jag käkade 9 hamburgare. Sedan efter en timma började idrotten. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 (redigerat) Har själv 1500 på idrotten på fredag, brukar dra på 6 minuter utan träning.Tränade dock lite grann på sommaren så mitt mål är att få under 6 minuter :)Jag anar lies. Varför tror jag det? 17-26 åringar som har deltagit i APTF (googla om du vill veta vad det är) där springer de 2 miles på 13:00 minuter, 1 mile är 1,61 km. Så det betyder att dem skulle springa 1 mile på 6,5 minuter. Så du utan träning drar 1.5 km på 6 minuter när 17-26 åringar som gör APTF (dem är oftast vältränade, iallafall dem som springer på ~13 min) finner jag föga troligt, du är ju trots allt bara 14 år också. Redigerat 8 September 2011 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Eh va? Som sagt när jag var 15 år sprang jag 2 km på 7:26, vilket innebär en snabbare medelhastighet än 1,5 km på 6 min. Jag hade dock ganska bra tränad kondition då men inte extremt. Min kompis som är väldigt duktig på att springa sprang på 6:46. 3,22 km på 13 min är inte snabbt (för killar), det kanske var något slags genomsnitt bland vanliga ungdomar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Eh va? Som sagt när jag var 15 år sprang jag 2 km på 7:26, vilket innebär en snabbare medelhastighet än 1,5 km på 6 min. Jag hade dock ganska bra tränad kondition då men inte extremt. Min kompis som är väldigt duktig på att springa sprang på 6:46. 3,22 km på 13 min är inte snabbt (för killar), det kanske var något slags genomsnitt bland vanliga ungdomar?Stämmer. MVG på 3km var på < 11 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.