Nomatic Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Kände att det kunde vara roligt att svara på några frågor. Är som sagt en gammal räv här på fuska, har varit med ända från fuskarna.nu, är dock väl inte den populäraste personen på detta forum. Alla frågor accepteras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Röker du pipa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Förebilder/inspirationskällor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 31 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Röker du pipa?Röker faktiskt inte alls. Förebilder/inspirationskällor?Skulle faktiskt säga att Ricky Gervais är en förebild, svårt att förklara varför. Men mannen är en legend i mina ögon.Inspirationskälla skulle jag nog säga Mahatma Gandhi. - "Victory attained by violence is tantamount to a defeat, for it is momentary." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Varför ser du upp till Ricky Gervais? Och vad tycker du om Karl Pilkington? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Vad tycker du om MOBA-spel, och spelar du något sådant spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 31 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 (redigerat) Varför ser du upp till Ricky Gervais? Och vad tycker du om Karl Pilkington? :DMannen verkar vara helt bekymmersfri, något som man själv skulle vilja vara.Ska jag vara ärlig så har jag inte en aning om vem Karl Pilkington är, återkommer med svar. Derf: Varken bu eller bä om MOBA spel, har börjat få upp ögonen för HoN dock så min uppfattning kommer att ändras. Redigerat 31 Augusti 2011 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Karl Pilkington medverkar i The Ricky Gervais Show, och kan mycket möjligen vara den roligaste mannen som ännu lever. :D Politisk ståndpunkt och livsfilosofi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Vilken är din favorit julkalender som har gått på TV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 31 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Politisk ståndpunkt och livsfilosofi?Är ointresserad av politik, röstade dock på Socialdemokraterna i valet. Mest arvsröstning. Att ta varje dag som den kommer. Vilken är din favorit julkalender som har gått på TV?Mysteriet på Greveholm utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 1 September 2011 Rapport Dela Skrivet 1 September 2011 Längd? Klassisk tråk-fråga, men ja :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 September 2011 Rapport Dela Skrivet 1 September 2011 Har du någonsin skjutit med ett riktigt gevär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.